Wszystkie oferty
»
Bobrowo
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka projektanta - architekta
Grudziądz #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wspomaganie projektanta w przygotowywaniu dokumentacji projektowej , Tworzenie rysunków technicznych i opcjonalnie wizualizacji , Kompletowanie i weryfikacja niezbędnych materiałów i danych do projektów , Kontakt z..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. logistyki
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Analiza planu rocznego produkcji i harmonogramów tygodniowych., Udział w składaniu zamówień do dostawców i kontrola ich realizacji., Analiza stanów magazynowych komponentów pod względem ilościowym i wartościowym w sposóbDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. administracyjnych IT
Jelcz-Laskowice #Pracownik Administracji #Referent
Referent ds. administracyjnych IT105_4606692Obowiązki Utrzymanie i weryfikacja poprawności, kompletności i spójności dokumentacji IT; Udział w pracach nad dokumentacją, procedurami i instrukcjami IT, digitalizacja dokumentów IT; Rejestrowanie zgDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Młodszy Asystent/Młodsza Asystentka Diagnostyki...
KRAKÓW #Asystent #Pracownik Administracji
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Diagnosta laboratoryjnyDodane: Dzisiaj w serwisie biurokarier.edu.pl -
Pielęgniarka do prowadzenia w szkole
Zawiercie #Pielęgniarka
Ogłoszenie o pracę Stanowisko: Pielęgniarka do prowadzenia zajęć na kierunku sterylizacja Zakres obowiązków: - Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych dla uczniów kierunku sterylizacja - Opracowywanie i modyfikowanie programów nauczania -..Dodane: Dzisiaj -
Zatrudnimy Technika sterylizacji medycznej
Zawiercie #Technik
Szkoła Medyczna "MEDICAL SCHOOL" w Zawierciu zatrudni nauczyciela przedmiotów teoretycznych i praktycznych w zawodzie Technik sterylizacji medycznej. Praca w weekendy ( co dwa tygodnie ) od września 2025r. Tel.323 - pokaż numer telefonu -Dodane: Dzisiaj -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Mechanik - Asystent ds. nadzoru linii produkcyjnej
Jabłonowo (pow. piaseczyński) #Asystent #Mechanik
Twój zakres obowiązków, konserwacja i serwis linii produkcyjnej, nadzór mechaniczny maszyn do rozlewu piwa, utrzymanie ruchu linii produkcyjnej..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. bezpieczeństwa i ochrony
Brodnica #Koordynator #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie projektów z zakresu bezpieczeństwa ludzi i towaru oraz związanych z minimalizacją strat towarowych w sklepach - Prowadzenie bieżących działań w zakresie prewencji i wykrDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
asystent kierownika - Mikrobiolog
Brodnica #Asystent #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Współpraca z kierownikiem w prowadzeniu i organizacji pracy laboratorium mikrobiologicznego , Przygotowywanie i prowadzenie analiz mikrobiologicznych próbek zgodnie z obowiązującymi procedurami , Nadzór nad prawidłowym..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. Obsługi Online
Brodnica #Asystent
Zakres obowiązków:\nrejestracja i obsługa w prostym systemie online,\npoznanie i promowanie darmowych produktów,\nwykonywanie działań administracyjno-biurowych zgodnie z instrukcjami.\nOferujemy:\nbezpłatne szkolenie przygotowujące do pracyDodane: 15 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Produkcji @ Antal
Brodnica #Dyrektor Produkcji #Dyrektor
Oczekiwania pracodawcy: Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze produkcji, najlepiej w branży papierniczej lub pokrewnych Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: wykształcenie kierunkowe Doświadczenie w zarządzDodane: 24 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 90 dni temu w serwisie trojmiasto.pl