Wszystkie oferty
»
Golub-Dobrzyń
»
Menadżer Biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Sekretarka/ pracownik administracji
Kiełpiny #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżąca obsługa sekretariatu- przyjmowanie korespondencji , kompletowaniedokumentacji, obsługa meili, telefonów, - Koordynacja prac biurowych, Współpraca z wszystkimi działami, - Przyjmowanie raportów z poszczególnych oddziaDodane: 31 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach., Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji., Obsługa zamówień klientów., Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej., Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)., AnaliDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka w Dziale Produktu
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie procesów rozwoju produktów:, Współpraca z zespołem ds. produktu przy tworzeniu nowych produktów i aktualizacji istniejących., Pomoc w zbieraniu i analizie danych rynkowych oraz opinii klientów, które wspierają..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Floty
Lubicz Dolny #Asystent #Pracownik Administracji
Sprzedaż: obsługa klientaDodane: 90 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Nauczyciel przedmiotu zawodowego: Asystentka...
Toruń #Asystent #Nauczyciel #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznychDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Referent ds. Obsługi Zamówień
Grudziądz #Pracownik Administracji #Referent
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych (np. FV, WZ). Współpraca z przedstawicielami handlowymi i dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientaDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Facility Manager Junior
Castellón de la Plana #Junior office manager
Facility Manager Junior49_744000074925482Obowiązki Eurofins Medioambiente España busca incorporar un perfil junior para el puesto de Facility Manager, con base principal en el laboratorio de Eurofins Iproma en Castellón. Esta posición está orienDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Project Management Office
Warszawa #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Koordynator Oddziału Trójmiasto
Gdańsk #Koordynator
Zakres obowiązków:\n\n\nZapewnienie ciągłości dostaw do Klientów przy zachowaniu ustalonych standardów;\n\n\nKoordynowanie i nadzór procesów związanych z:– wydawaniem Kierowcom paczek oraz innych materiałów,– pakowaniem paczek przez KierowcDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Elektryk Budowlany - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Budowlaniec #Elektryk #Elektryk Budowlany
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Dermokonsultantka
Katowice
Twój zakres obowiązków • Prowadzenie konsultacji w aptekach na terenie woj. Śląskiego i Zagłębia • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów Nasze wymagania: • Prawo..Dodane: Dzisiaj -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kowalewo Pomorskie #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymanie higieny osobistej; wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych; wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podeDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Dyrektor Finansowy
Kowalewo (pow. nakielski) #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie finansami firmy produkcyjnej,, Tworzenie i realizacja strategii finansowej firmy,, Zarządzanie płynnością finansową,, Zarządzanie ryzykiem finansowym i wdrażanie mechanizmów..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP
Kowale k. Gdańska #Inspektor #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Praca Oferty pracy Kowale k. Gdańska: Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP. Siedziba firmy: Kowale k. Gdańska Zakres prac: prace na terenie Trójmiasta i woj. pomorskiego Oczekujemy: kierunkowe wykształcenie, doświadczenieDodane: 13 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Asystent rodziny
Osiek #Asystent
Zakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzeniaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 10 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
LISTONOSZ
Wąbrzeźno #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 27 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, pełny etatTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia..Dodane: 13 dni temu -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl