Wszystkie oferty
»
Bobrowo
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystentka biurowa
Brzozówka (pow. toruński) #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, • prowadzenie kalendarza i przypominanie o terminach realizacji prac,, • przygotowywanie zleceń i wpisywanie danych do arkusza,, • pilnowanie terminów odbioru i dostawy prac,, • utrzymywanie porządku w części biurowej,,.Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Front Office Manager
Gródek nad Dunajcem (pow. nowosądecki) #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Twój wkład:, Jako Front Office Manager będziesz odpowiedzialna/-y za organizację pracy recepcji, podnoszenie standardów obsługi oraz budowanie zespołu, który wita Gości z uśmiechem i serdecznością o każdej porze...Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Poszukuję krawcowej, recepcjonistki, kucharki...
Biskupiec #Krawiec #Kucharz #Recepcjonista #Krawcowa #Recepcjonistka
Poszukuję krawcowej. Poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki Poszukujemy kucharki vege oraz konserwatora W razie zainteresowania proszę o kontakt pod nr 795498044Dodane: 122 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Koordynator kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU-REKRUTER Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i..Dodane: Dzisiaj -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Warszawa, Śródmieście #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji oraz dbałość o jej estetykę i porządek., Witanie gości i obsługa pracowników., Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych., Odbieranie, sortowanie i przekazywanie korespondencji pocztowejDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Kucharz / Kucharka (m/k)
Wrocław #Kucharz #Kucharka #Pracownik restauracji
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH – lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do miedzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Daj sobie szansę na stabilne zatrudnienie – wybierz..Dodane: Dzisiaj -
Operator CNC - (m/k)
Wrocław #Operator #Operator CNC
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH to pracodawca z 27 letnim doświadczeniem zatrudniający specjalistów na terenie Polski, Austrii oraz Niemiec. Niejeden fachowiec stał się dzięki Nam ekspertem w swojej branży. Jeżeli szukasz nowych możliwości..Dodane: Dzisiaj -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Mechanik - Asystent ds. nadzoru linii produkcyjnej
Jabłonowo (pow. piaseczyński) #Asystent #Mechanik
Twój zakres obowiązków, konserwacja i serwis linii produkcyjnej, nadzór mechaniczny maszyn do rozlewu piwa, utrzymanie ruchu linii produkcyjnej..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. bezpieczeństwa i ochrony
Brodnica #Koordynator #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie projektów z zakresu bezpieczeństwa ludzi i towaru oraz związanych z minimalizacją strat towarowych w sklepach - Prowadzenie bieżących działań w zakresie prewencji i wykrDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
asystent kierownika - Mikrobiolog
Brodnica #Asystent #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Współpraca z kierownikiem w prowadzeniu i organizacji pracy laboratorium mikrobiologicznego , Przygotowywanie i prowadzenie analiz mikrobiologicznych próbek zgodnie z obowiązującymi procedurami , Nadzór nad prawidłowym..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Przyłączeń
Brodnica #Pracownik Administracji #Referent
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Referent ds..Dodane: 22 dni temu -
Dyrektor Produkcji @ Antal
Brodnica #Dyrektor Produkcji #Dyrektor
Oczekiwania pracodawcy: Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze produkcji, najlepiej w branży papierniczej lub pokrewnych Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: wykształcenie kierunkowe Doświadczenie w zarządzDodane: 24 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 90 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Kurier / Kurierka-Rozwiń lokalizacje oferty
Biskupiec #Doręczyciel #Kurier #Pracownik poczty
Twój zakres obowiązków, doręczanie przesyłek do klientów firmowych oraz indywidualnych, realizowanie odbiorów przesyłek od klientów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka działu księgowości-Rozwiń...
Krościenko nad Dunajcem (pow. nowotarski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl