Wszystkie oferty
»
Chybie
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent ds. oprogramowania
Bielsko-Biała #Asystent #Asystent Techniczny #Office Assistant
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • wprowadzanie danych do systemu• testowanie oprogramowania LogiKal• rozwijanie bazy tłumaczeń elementów oferty produktowej• ewidencjonowanie zmian systemowych• udzielanie podstawowego wsparcia technicznego (helpdesk) użytkownDodane: 8 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. Administracji
Katowice #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie sysDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Manager biura
Turza Śląska (pow. wodzisławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura Stowarzyszenia, współpraca z Zarządem SFP w bieżących działaniach organizacyjnych, wsparcie przy organizacji wydarzeń (m.in. pokazy, festiwale,warsztaty, konkursy), kontakt z partnerami, sponsoraDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 7 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Asystent ds. kadr, płac i zus
Pszczyna #Asystent #Asystent HR
Zakres obowiązków:prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa programów kadrowych, rozliczanie wymagrodzeń, przygotowywanie dokumnetacji PIT, ZUS, PFRON, SODIR Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: śrDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Czechowice-Dziedzice #Recepcjonista #Recepcjonistka
Dworek Eureka S.J. Marek Kopeć, Tomasz Kopeć - Czechowice-Dziedzice - Zatrudnimy osobę do pracy na stanowisko Recepcjonista/Recepcjonistka w pełnym wymiarze godzin. Znajomość języka angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku mile wiDodane: 28 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka
Pszczyna #Fakturzysta #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
TOLEX F.W. SPÓŁKA JAWNA G.A.WALECZEK - Pszczyna - Przyjmę do pracy na stanowisko - pracownik biurowy sprzedawca fakturzystka Więcej informacji pod nr telefonu 32 210-23-31 Dodane: 98 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Pszczyna #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:- wykształcenie min. średnie- znajomość obsługi komputera i programów biurowych- prawo jazdy kat. B- umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność- dysDodane: 99 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Recepcjonista , kelner
Czechowice-Dziedzice #Kelner #Recepcjonista #Kelnerka #Pracownik restauracji #Recepcjonistka
Dworek Eureka S.J. - Czechowice-Dziedzice - Prężnie rozwijająca się firma zatrudni osobę na stanowisko recepcjonista, oraz kelner. Doświadczenie mile widziane. Dodatkowym atutem będzie znajomośćDodane: 110 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Pracownik biurowy (branża ubezpieczeniowa)
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • skanowanie i przypisywanie polis do odpowiednich firm,• zbieranie i weryfikacja polis (kontrola kompletności),• rozliczanie polis gotówkowych,• porządkowanie dokumentacji i prowadzenie segregatorów,• przygotowywanie i zamiesDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Pracownik biurowo-administracyjny z elementami...
Bielsko-Biała #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zamówień do systemu ERP, Wystawianie faktur sprzedażowych, Wprowadzanie danych nowych klientów do bazy, Bieżąca obsługa korespondencji i przesyłek (poczta, dokumenty, paczki), Monitorowanie statusów wysyłek iDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją;, Obsługa korespondencji;, Organizacja pracy biura;, Kontakt z firmami zajmującymi się utylizacją odpadów;, Zarządzanie zaopatrzeniem biura;, Wspieranie logistyki wewnętrznej;, Pomoc w..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy – obsługa sprzedaży i zamówień
Bielsko-Biała #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, wystawianie dokumentów sprzedaży: paragony, faktury VAT, eksportowe i OSS,, obsługa dokumentacji do zwrotów (korekty dokumentów),, obsługa programu księgowego,, generowanie listów przewozowych firm kurierskich,, kontakt.Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Bielsko-Biała #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nadzór nad dokumentacją firmową lub urzędową, - obsługa urządzeń biurowych, - sporządzanie pism, - wystawianie faktur, - wsparcie administracyjne dla działu kadr - prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, - pomoc w rekrutacDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy - motoryzacja, logistyka
Brenna (pow. cieszyński) #Logistyk #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, witanie Klientów warsztatu, obsługa Klientów w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, kompletowanie dokumentów szkodowych, wsparcie administracyjne innych działów w bieżących zadaniach, kompletowanie faktur kosztowychDodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Manager & HR Support
Bielsko-Biała #Office Manager
Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku otrzymasz dużą samodzielność i będziesz kluczową osobą dbającą o komfort pracy naszego zespołu oraz sprawny przepływ procesów biurowych i HR., , 1. Utrzymanie i logistyka biura:, - Pełna odpowiedzialnośćDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Szczyrk #Recepcjonista #Recepcjonistka
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników do pracy w hotelu 5*APT-CERTA Sp. z o.o., działająca na Polskim i Niemieckim rynku od listopada 2013 roku, świadcząca również usługi w zakresie Agencji Pracy Tymczasowej (w kraju nrDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Bielsko-Biała #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Gości w recepcji (check in/out, wystawianie faktur), informowanie Gości o warunkach pobytu, obsługa korespondencji, obsługa rezerwacji (telefonicznych, mailowych)..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Nocny Recepcjonista / Nocna Recepcjonistka w...
Ustroń #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Powitanie gości oraz udzielanie informacji o hotelu i okolicy, Obsługa procesu zameldowania i wymeldowania gości oraz związanych z nim formalności, Zarządzanie rezerwacjami oraz koordynacja przydzielania pokoi, PrzyjmowanDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista/ -ka
Szczyrk #Recepcjonista #Recepcjonistka
Hotel Meta to nowoczesny, czterogwiazdkowy obiekt położony w popularnym ośrodku narciarskim Szczyrk. To miejsce, w którym dba się o gości i wymaga najwyższych standardów w pracy.To zgrany zespół pracowników..Dodane: 25 dni temu -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Bielsko-Biała #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy., Obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów., Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl