Wszystkie oferty
»
Czersk
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonistka
Wdzydze Dodatkowa/sezonowa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Wymagania: Zakres obowiązków: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi (telefonicznie i bezpośrednio) Współpraca z zespołem przy bieżącej organizacji praDodane: 21 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Wdzydze (pow. kościerski) #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi (telefonicznie i bezpośrednio), Współpraca z zespołem przy bieżącej organizacji pracy ośrodka, Wsparcie przy działaniach promocyjnych i marketingowych, Pomoc przy drobnych zadaniach..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania inne:- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,\n- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, obiegiem dokumentacji oraz KPA,\n- obsługa sprzętu biurowego,\n- archiwizacja dokumentów,\n- pomoc podczas przyjmowania wniosków oraz pomDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik biurowy
Ząbinowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania: wykonywDodane: Wczoraj w serwisie trojmiasto.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Praca Kwalifikowany pracownik ochorny Ustka
Słupsk
Firma DGP Security Partner Sp. z o. o. zatrudni osoby do ochrony obiektu wojskowego w Ustce przy ul. Poligonowej na cały etat. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które mogą korzystać z szerokiego wachlarza..Dodane: Dzisiaj -
Chief Operating Officer (COO) / Dyrektor Operacyjny
Toruń #Dyrektor Operacyjny #Dyrektor
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z Torunia poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Jeśli posiadasz doświadczenie w na podobnym stanowisku, chcesz się rozwijać i mieć wkład w rozwój organizacji, aspirujDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Opis zadań:Sporządzenie planu działania, prowadzenie kalendarze spotkań, nadzorowanie umówionych terminów spotkań, obsługa interesanta, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie ofert, obsługa logistyki, przyjmowanie zamówień, sporządzanie doDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: wystawiDodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Technik prac biurowych
Czersk #Technik #Technik prac biurowych
Wymagania: (72.2025.MK)Dodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Technolog drewna - koordynator produkcji tartacznej
Czersk #Koordynator #Koordynator Produkcji #Technolog #Technolog Drewna
Twój zakres obowiązków: • Ustalanie technologii oraz norm zużycia surowców i materiałów; • Sporządzanie dokumentacji technologicznej oraz jej bieżąca aktualizacja; • Koordynowanie procesami przetwarzania drewna; • Wdrażanie nowych technologii; •Dodane: 35 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka projektanta w branży urbanistyka
Teodory (pow. łaski) #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy opracowywaniu projektów planów ogólnych, projektów planów miejscowych, projektów decyzji o warunkach zabudowy, prognoz oddziaływania na środowisko..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. personalnych i wynagrodzeń w...
Tuchola #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i płacowych,, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień,, przygotowywanie deklaracji i raportów dla ZUS, US, GUS, PPK, PFRON,, prowadzenie dokumentacji..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent projektanta – Tekla Structures
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Twój zakres obowiązków, tworzenie dokumentacji warsztatowej konstrukcji stalowej na zakład produkcyjny, współpraca z działem projektowym i zespołem realizującym kontrakty na budowie, rozwiązywanie kolizji/błędów projektowych na etapie realizacjiDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent / Referentka
Kaliska (pow. starogardzki) #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: , Zajmuje się rejestrowaniem i opisywaniem faktur zgodnie z obowiązującymi procedurami;, Kontroluje ewidencje, oraz prowadzi nadzór nad dokumentacją księgową ( faktury);, ProwadziDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Zarządu
Mazańcowice (pow. bielski) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i prowadzenie spraw sekretariatu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej tradycyjnej i elektronicznej, Nadzór nad terminową wymianą informacji i dokumentów w Spółce, Redagowanie pism, Prowadzenie.Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca biurowa Śliwice
Śliwice #Pracownik Administracji
Dzień dobry, praca biurowa: obsługa biura, prowadzenie dokumentacji, wysyłanie korespondencji. Miejsce pracy Śliwice. proszę o wysyłanie CV; na adres e-mail; @Dodane: 47 dni temu w serwisie lento.pl -
Pomoc administracyjna
Sulęczyno #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:Gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii, rodzaju, archiwizacja. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracęDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach -
Dyrektor Kontraktów Budowlanych
Polska #Budowlaniec #Dyrektor
Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja przebiegu kontraktów budowlanych. Bieżąca kontrola realizacji robót pod względem terminów, jakości i kosztów. Współpraca z inwestorem i nadzór nad podwykonawcami. Tworzenie analiz technicznych i nadzoDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Dostawca-Kurier Glovo
Kościerzyna #Doręczyciel #Dostawca #Kurier #Pracownik poczty
Twój portal z ofertami pracyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Referent
Starogard Gdański #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie SkarDodane: Wczoraj w serwisie Biuletyn informacji publicznej