Wszystkie oferty
»
Dorohucza
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik administracyjno - biurowy
Lublin #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmiDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Office Assistant
Lublin #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej biura, Koordynowanie obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji, Organizacja i zarządzanie przestrzenią biurową – zamawianie sprzętu, artykułów spożywczych i chemicznych,.Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy w rejestracji
Krasnystaw #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie -
Pracownik biurowy-Rozwiń lokalizacje oferty
Jacków (pow. świdnicki; gm. Mełgiew) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, Ewidencja faktur kosztowych, Rozliczanie i weryfikacja bieżących wydatków kierowców, Współpraca z Biurem Rachunkowym, Bieżące wsparcie i koordynacja pracy biura, sprawny obieg dokumentacji firmowej,..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista hotelowy
Łęczna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:rezerwacja i meldowanie gości hotelowych, odpisywanie na maile, korespondencja, rozmowy telefoniczne z klientami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpiDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku -
Pracownik administracyjno-biurowy
Świdnik #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura, , obsługa urządzeń biurowych,, sporządzanie pism i raportów,, obsługa korespondencji przychodzącej oraz obsługa systemu archiwizacji dokumentów,, wystawianie faktur,, zaopatrzenie biura,, współpracaDodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka ds. Rekrutacji
Lublin #Asystent #Asystent ds. Rekrutacji #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Ekspert ds. Rekrutacji #Koordynator Rekrutacji #Rekruter #Specjalista ds. rekrutacji #Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta #Senior recruiter #Internal recruiter
Twój zakres obowiązków, Jako rekruter jesteś łącznikiem holenderskiego rynku pracy z kandydatami z Polski. Podchodzisz do kandydatów w sposób profesjonalny. Kreatywnie i skutecznie dokonujesz rekrutacji i selekcji., W oparciu o profil kandydataDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas próbny, dyspozycyjność...
LUBLIN #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
PRACOWNIK BIUROWY, umowa na czas próbny, dyspozycyjność, rencista, osoba niepełnosprawna, Firma z branży logistyczno- hurtowniczej poszukuję..Dodane: Dzisiaj w serwisie anonse.com -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Nauczyciel języka rosyjskiego
Malinówka gm. Cyców #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczyciel języka rosyjskiego w szkole podstawowej na zastępstwo Termin składania dokumentów: 27.08.2025 r. Liczba godzin w tygodniu: 2 Adres: 62Dodane: 11 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Serwisu Sprzątającego (k/m)
Wrocław #Pracownik Obsługi Sprzątającej #Czyściciel #Pracownik porządkowy #Pracownik pralni chemicznej #Pracownik utrzymania czystości #Sprzątacz #Sprzątaczka #Pracownik sprzątający
Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Pracownik Serwisu Sprzątającego (k/m). Miejsce pracy: Wrocław, wiele lokalizacji Ze względu na misję fundacji oferta jest..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik Ochrony (k/m)
Wrocław #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Pracownik ochrony - Wrocław Zadania: - ochrona obiektów - udzielanie informacji gościom - obchody - monitoring wydawanie..Dodane: Dzisiaj -
nauczyciel języka rosyjskiego
Niemce #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczyciel języka rosyjskiego Termin składania dokumentów: 22.08.2025 r. Liczba godzin w tygodniu: 9 Adres: ul. Różana 8Dodane: 12 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Sekretarz szkoły
Siedliszcze #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Prowadzenie i obsługa sekretariatu, Obsługa systemów informatycznych i baz informacji, Prowadzenie dokumentacji szkoły zgodnie ze Statutem Szkoły i instrukcjami szkoły, Tworzenie dokumentacji zgodnie z Jednolitym Rzeczowym WykaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie -
Asystent terapety
Świdnik #Asystent #Terapeuta #Terapeuta zajęciowy
Zakres obowiązków:współudział w prowadzeniu zajęć terapeutycznych, poznanie poszczególnych technik i metod pracy z osobami z niepełnosprawnością , nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z pacjentami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku -
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Świdnik #Ekspedientka #Kasjerka #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracji sprzedaży
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie wycen i ofert handlowych dla klientów,, prowadzenie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów,, rejestrowanie i obsługa zamówień sprzedażowych,, monitorowanie płatności i terminów realizacji zamówień,Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
asystent do spraw sprzedaży i marketingu
Wierzbica (pow. radomski) #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem, Współpraca przy organizacji kampanii reklamowych i promocyjnych , Współpraca z poszczególnymi działami firmy w procesie..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent biura
Nowy Krępiec #Asystent
Opis zadań:dbanie o obieg dokumentów, archiwizacja, pilnowanie poczty, wprowadzanie danych do sytemu komputerowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpisDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku -
Asystent koordynatora projektu
Krasnystaw #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Świdnik #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. HR
Trzeszczyn (pow. policki) #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska nieprodukcyjne: przygotowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów/kandydatek, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych., Tworzenie i zarządzanie rocznym planem szkoleń -..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl