Wszystkie oferty
»
Golub-Dobrzyń
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Rekruter- pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Rekruter
Zakres obowiązków:- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych;- publikacja ogłoszeń;- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych;- zarządzanie kandydatami;- prowadzenie zestawień, raportów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogóDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:zgodny z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:zaDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Sklepu Internetowego
Bydgoszcz #Pracownik Sklepu
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Chorzów ul. Niedźwiedziniec
Chorzów #Sprzątacz #Sprzątaczka
Grupa Hoppe Wartenberg (Zakład Pracy Chronionej), poszukuje sprzątaczek z orzeczeniem o niepełnosprawności !!! Miejsce pracy: Chorzów. ul. Niedźwiedziniec Praca Od Zaraz !!! Obowiązki: - utrzymanie czystości na terenie obiektu, - dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością
Kowalewo Pomorskie #Asystent #Asystent osoby niepełnosprawnej
Zakres obowiązków:wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymanie higieny osobistej; wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych; wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w podeDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Dyrektor Finansowy
Kowalewo (pow. nakielski) #Dyrektor Finansowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie finansami firmy produkcyjnej,, Tworzenie i realizacja strategii finansowej firmy,, Zarządzanie płynnością finansową,, Zarządzanie ryzykiem finansowym i wdrażanie mechanizmów..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP
Kowale k. Gdańska #Inspektor #Inspektor ds. BHP #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Praca Oferty pracy Kowale k. Gdańska: Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP. Siedziba firmy: Kowale k. Gdańska Zakres prac: prace na terenie Trójmiasta i woj. pomorskiego Oczekujemy: kierunkowe wykształcenie, doświadczenieDodane: 13 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka/ pracownik administracji
Kiełpiny #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżąca obsługa sekretariatu- przyjmowanie korespondencji , kompletowaniedokumentacji, obsługa meili, telefonów, - Koordynacja prac biurowych, Współpraca z wszystkimi działami, - Przyjmowanie raportów z poszczególnych oddziaDodane: 31 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Asystent rodziny
Osiek #Asystent
Zakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzeniaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki
Wąbrzeźno #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:przygotowywanie zleceń transportowych; zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych; tworzenie listów przewozowych; organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych; bieżący kontakt telefoniczny/mailowyDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 10 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
LISTONOSZ
Wąbrzeźno #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 27 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, pełny etatTwoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia..Dodane: 13 dni temu -
Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach., Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji., Obsługa zamówień klientów., Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej., Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)., AnaliDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka w Dziale Produktu
Obrowo (pow. toruński) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie procesów rozwoju produktów:, Współpraca z zespołem ds. produktu przy tworzeniu nowych produktów i aktualizacji istniejących., Pomoc w zbieraniu i analizie danych rynkowych oraz opinii klientów, które wspierają..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 14 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 15 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com