Wszystkie oferty
»
Iława
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo-kadrowy
Iława #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Pracownik kadrowo-administracyjny, Zakres obowiązków, - kadry, - płace, - organizacja, założenie i prowadzenie Funduszu Socjalnego, - prowadzenie spraw administracyjnych, - bieżący kontakt z innymi pracownikami, - …, ..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dzierzgoń #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Przeszkolenie z przepis ow prawa pracy, obsługa programów MS Office i kadrowo - płacowych, obsługa urządzeń biurowych.... Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyWymiar etatu:0.5Opis oferty:Oferta dDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu -
Pracownik obsługi biurowej
Kwidzyn #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik poczty #Technik prac biurowych #Pracownik biurowy z j. angielskim
Wymagania: obsługaDodane: 23 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych, ofertowania...
Iława #Pracownik Administracji #Specjalista
Zakres obowiązków:Składanie ofert w branży budowlanej, sanitarnej, zamawianie materiałów Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, średnie zawodowe, budowlane, wDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Sekretarz kancelarii
Iława #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii. WymDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Asystent / asystentka działu sprzedaży i eventów
Iława #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Zakres obowiązków:Wsparcie działu sprzedaży i eventów w codziennej pracy. Udział w organizacji i koordynacji wydarzeń (konferencje, bankiety, wesela itp.). Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów prezentacyjnych. Komunikacja z klientami orDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Iława #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa #Rejestrator
Zakres obowiązków:- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracowniDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Referent ds. obsługi ruchu turystycznego OEH-P...
Gierłoż (pow. kętrzyński) #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Zatrudnienie na terenie Ośrodka Edukacji Historyczno - Przyrodniczej Wilczy Szaniec Nadleśnictwa Srokowo w Gierłoży., Miejsce pracy: Gierłoż 5, , Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:, obsługa stanowisk w kasie..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr i płac
Nowe Miasto Lubawskie #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji oraz absencji, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę Wymagania:Wymagania kDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim -
Pracownik biurowy
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Bieżący nadzór nad powierzonymi inwestycjami, sporządzanie wycen prac i materiałów, zamawianie materiałów budowlanych i niezbędnego wyposażenia, tworzenie i aktualizacja harmonogramów pracowników i ekip, organizacja i koordynacDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Lubawa #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:Kontakt telefoniczny oraz e-mail z Klientami niemieckimi oraz polskimi pracownikami firmy pracującymi na terenie budowy w Niemczech, rozwiązywanie problemów powstałych na terenie budowy. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Iławie -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
gmina Mikołajki #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Referent ds. rekrutacji (praca na terenie jednego...
Biskupiec #Pracownik Administracji #Referent
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji do powstających placówek na wyznaczonym terenie - Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych dla funkcjonujących marketów - Aktywne pozDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Spedytor / Spedytorka
Gostynin #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie klientów na rynku usług transportowych, Organizacja i koordynacja transportu towarów międzynarodowych, Negocjowanie warunków transportu z przewoźnikami i dostawcami, Monitorowanie realizacji zleceń..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Poszukuję krawcowej, recepcjonistki, kucharki...
Biskupiec #Krawiec #Kucharz #Recepcjonista #Krawcowa #Recepcjonistka
Poszukuję krawcowej. Poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki Poszukujemy kucharki vege oraz konserwatora W razie zainteresowania proszę o kontakt pod nr 795498044Dodane: 121 dni temu w serwisie lento.pl -
Pomoc administracyjna
Kwidzyn #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace administracyjno-biurowe, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: administraDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie -
Sekretarz
Kwidzyn #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:obsługa interesantów, prowadzenie korespondencji, prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Realizacja zobowiązania pracodawcy do zatrudnieDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik Sklepu Internetowego
Bydgoszcz #Pracownik Sklepu
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Chorzów ul. Niedźwiedziniec
Chorzów #Sprzątacz #Sprzątaczka
Grupa Hoppe Wartenberg (Zakład Pracy Chronionej), poszukuje sprzątaczek z orzeczeniem o niepełnosprawności !!! Miejsce pracy: Chorzów. ul. Niedźwiedziniec Praca Od Zaraz !!! Obowiązki: - utrzymanie czystości na terenie obiektu, - dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
Konsultant Medyczny-Rozwiń lokalizacje oferty
Iława #Konsultant #Konsultant Medyczny #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny / (a) za skuteczną promocję wybranych leków, budowanie trwałych relacji z lekarzami POZ i psychiatrami , współpracę z farmaceutami na podległym terenie, bieżącą analizę.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl