Wszystkie oferty
»
Świętochłowice
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Manager biura
Turza Śląska (pow. wodzisławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura Stowarzyszenia, współpraca z Zarządem SFP w bieżących działaniach organizacyjnych, wsparcie przy organizacji wydarzeń (m.in. pokazy, festiwale,warsztaty, konkursy), kontakt z partnerami, sponsoraDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. biurowych
Świętochłowice #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesu ofertowania i zawierania umów zgodnie z procedurami wewnętrznymi, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji;, Zarządzanie pełnym procesem obsługi klienta: udzielanie informacji telefonicznej i mailowej,Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik/pracownica administracji
Sosnowiec #Administrator Biura #Dysponent #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych
ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o biDodane: 17 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Biura
Tychy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Praca w systemie fakturowym Subiekt Nexo Insert, Obsługa i realizacja zamówień – kompleksowo (pakowanie paczek, przygotowywanie listów przewozowych, wydań zewnętrznych), Wystawianie faktur sprzedażowych, Przyjmowanie towaDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowo - techniczny
Tarnowskie Góry #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Technik prac biurowych
Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji i dokumentacji firmowej , Wsparcie administracyjne i techniczne działalności biura , Organizacja i archiwizacja dokumentów , Obsługa sprzętu biurowego i systemów informatycznych , Współpraca z..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik kancelaryjny - obsługa sekretariatu
Zawiercie #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:- obsługa sekretariatu,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- weryfikacja arkuszy organizacyjnych.Praca w godzinach: 7.00-15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieInne wymagania: wykształcenieDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Pracownik biurowo administracyjny
Żywiec #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Pracownik biurowy z j. angielskim #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur VAT,, monitorowanie płatności i kontakt z klientami w sprawie rozliczeń,, skanowanie oraz archiwizacja dokumentów,, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,, wsparcie w realizacji bieżących zadań..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Ruda Śląska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa Klienta w biurze, Przygotowywanie umów pożyczek według wzoru, Weryfikowanie kompletności dokumentacji pożyczkowej oraz kontrola prawidłowości jej wypełnienia, Kontakt telefoniczny z klientami w zakresie prowadzonyDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Świętochłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Ewidencjonowanie operacji gospodarczych w tym sporządzanie i kontrolowanie dowodów księgowych oraz kwalifikowanie ich do księgowania, Prowadzenie ewidencji księgowej dla celów podatku VAT, Prowadzenie i archiwizowanie..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy / Pracownica Biurowa Działu...
Ruda Śląska #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Zadania: Administracja projektami w systemie ERP od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Kontrola umów sprzedaży/najmu oraz ubezpieczenia maszyn, Logistyka oraz inwentaryzacja stanu magazynowego maszyn i osprzętuDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Sekretarz miasta świętochłowic
Świętochłowice #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, w tym stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, archiwizowania dokumentów, Regulaminu OrganizacyjnegDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach -
Pracownik biurowy
Ruda (pow. mielecki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, - Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej , - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , - Przyjmowanie i obsługa rozmów telefonicznych oraz maili , - Przygotowywanie zestawień, raportów, - Wspieranie.Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracji...
Świętochłowice #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów - Przyjmowanie i obsługa zapytań klientów w biurze, doradztwo i udzielanie informacji, a także budowanie przyjaznej atmosfery współpracy, Budowanie relacji biznesowych - utrzymywanie kontaktuDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Świętochłowice #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań,, Reprezentowanie Zarządu w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych, kreowanie wizerunku firmy,, Organizowanie oraz obsługa spotkań biznesowych,, Przygotowywanie prezentacjiDodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Świętochłowice #Pracownik Administracyjno-Biurowy
WymaganiaDobra znajomość narzędzi biurowych (MS Word, Excel itp.).Umiejętność organizacji pracy i działania pod presją czasu.Wysoka kultura osobista, dokDodane: 81 dni temu w serwisie linkedin.com -
Asystent/ Asystentka działu sprzedaży domów gotowych
Siemianowice Śląskie #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu handlowego w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych firmy, w szczególności obejmujące takie działania jak:, - przygotowywanie ofert handlowych, przegląd dokumentacji technicznej oraz.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Administracyjny
Katowice #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie danych osobowych pracowników w systemach HRappka i Optima, Przygotowywanie i wprowadzanie umów o pracę (umowa zlecenie – umowa o pracę), Archiwizacja i zarządzanie dokumentacją pracowniczą, Monitorowanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. umów
Katowice #Pracownik Administracji #Referent
Referent ds. umów96_4585223Obowiązki obsługa systemu do zarządzania dokumentacją (wprowadzanie umów, rejestracja, nadawanie obiegu, archiwizacja), wsparcie w kompletowaniu i weryfikacji dokumentacji umownej, przygotowywanie prostych zestawień iDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie...
Czeladź #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdobyDodane: Dzisiaj w serwisie teamquest.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Katowice #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, która od lat utrzymuje czołową pozycję na rynku usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych, zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. Dzięki zaangażowaniu w zapewnienie najwyższeDodane: Dzisiaj w serwisie teamquest.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Siemianowice Śląskie #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówiDodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalistka / Specjalista ds. Nieruchomości...
Katowice #Pracownik Administracji #Specjalista ds. Nieruchomości #Specjalista
Specjalistka / Specjalista ds. Nieruchomości i Ekspansji (Administracja)58_227031Obowiązki realizujesz zadania administracyjne w biurze Nieruchomości i Ekspansji, prowadzisz obsługę administracyjno-finansową prowadzonych projektów, przygotowujesDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl