Wszystkie oferty
»
Zawiercie
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik kancelaryjny - obsługa sekretariatu
Zawiercie #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:- obsługa sekretariatu,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- weryfikacja arkuszy organizacyjnych.Praca w godzinach: 7.00-15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieInne wymagania: wykształcenieDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Pracownik Biura Handlowego
Myszków #Handlowiec biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, przygotowanie ofert handlowych,, doradztwo techniczne,, sporządzanie dokumentacji handlowej,, udzielanie wsparcia administracyjnego pracownikom działu handlowego,, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Manager biura
Turza Śląska (pow. wodzisławski) #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Menagerka
Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura Stowarzyszenia, współpraca z Zarządem SFP w bieżących działaniach organizacyjnych, wsparcie przy organizacji wydarzeń (m.in. pokazy, festiwale,warsztaty, konkursy), kontakt z partnerami, sponsoraDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. biurowych
Świętochłowice #Administrator Biura #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesu ofertowania i zawierania umów zgodnie z procedurami wewnętrznymi, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji;, Zarządzanie pełnym procesem obsługi klienta: udzielanie informacji telefonicznej i mailowej,Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Produkcji
Zawiercie #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Weryfikowanie stanów magazynowych, Analiza bieżących rozliczeń produkcyjnych, Obsługa systemu IMPULS, Kontrola dokumentacji produkcyjnej, Ścisła współpraca z działem planowania, zakupów, jakości..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Włodowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programy stażupraca w godz. 7.00 - 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieUprawnienia: obsługa urządzeń biurowych, Obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) SDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Specjalista ds. sprzedaży / Pracownik biurowy
Kroczyce #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Specjalista ds. Sprzedaży #Kasjerka #Specjalista
Betoniarnia Kaczmarek to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. W związku z rozwojem naszej działalności, poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / PRACOWNIK BIUROWY OFERUJEMY: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęDodane: 11 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka projektanta sieci elektroenergetycznych...
Kroczyce #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Asystent / Asystentka projektanta sieci elektroenergetycznych SN nNTwój zakres obowiązków tworzenie projektów przebudowy sieci elektroenergetycznych, sieci oświetlenia ulicznego, sieci kablowych i napowietrznych nN i SN, stacji transformatorowycDodane: 16 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka projektanta sieci elektroenergetycznych...
Kroczyce (pow. zawierciański) #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Twój zakres obowiązków, tworzenie projektów przebudowy sieci elektroenergetycznych, sieci oświetlenia ulicznego, sieci kablowych i napowietrznych nN i SN, stacji transformatorowych SN/nN, opracowywanie dokumentacji projektowej (Koncepcja, ProjekDodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc administracyjna
Ogrodzieniec #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:- realizacja zadań z zakresu promocji i marketingu gminy;- wykonywanie materiałów informacyjnych o charakterze ogólnym - wizerunkowym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy OgrodzieniecPraca w systemie jednej zmiany w godzinach: ponDodane: 73 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Referent ds.gospodarki odpadami
Ogrodzieniec #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa systemu BDO, prowadzenie ewidencji odpadów, przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami.Praca na jedną zmiane w godz.: 6.00-14.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policeDodane: 75 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Asystent / Asystentka projektu
Koziegłowy #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i formatowanie dokumentów Word , prowadzenie obiegu dokumentacji , wspieranie przy archiwizacji dokumentacji, prowadzenie korespondencji i przygotowanie materiałów do wysyłki, dbanie o porządek w plikach.Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka stomatologiczna
Dąbrowa Górnicza #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Zakres obowiązków:Przygotowanie gabinetu, asystowanie podczas zabiegów, prowadzenie dokumentacji, pomoc w umawianiu pacjentów na wizytę, asysta lekarzowi podczas zabiegów, dbanie o czystość pola operacyjnego, wsparcie lekarza poprzez dbanie o koDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej -
Pracownik biurowy stacji demontażu pojazdów
Dąbrowa Górnicza #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowanie części do wysyłki, sprzedaż. , Wystawianie ogłoszeń na portalach sprzedażowych. , Promowanie firmy w social mediach , Przygotowywanie dokumentacji zakupowej i sprzedażowej , Obsługa klienta , Wymagane prawoDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka architekta
Dąbrowa Górnicza #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, współpraca z zespołem projektowym przy tworzeniu dokumentacji technicznej, analiza dokumentacji projektowej, przygotowywanie kart mieszkań, inwentaryzacji, kart samodzielności lokali, przygotowywanie zmian lokalowych,..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Employee Service & HR administration
Dąbrowa Górnicza #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Systent ds. personalnych #Administrator HR #Specjalista ds. administracji hr
Your responsibilities, Manage and maintain employee digital files, including correct codification and uploading of documents in Spanish., Prepare standard reports to support decision-making and ensure compliance with deadlines (e.g., weekly..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych
Dąbrowa (pow. poznański) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, w tym ich archiwizację,, prowadzenie oraz kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, udział w procesie zatrudniania pracowników, przygotowywanie dokumentów,..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. kadr
Pilica #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji kadrowej,naliczanie wynagrodzeń dla pracowników,rozliczanie ZUSzatrudnienie w ramach umowy zlecenie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieWymagania pożądane: WykształcenDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Spedytor / Spedytorka
Dąbrowa Górnicza #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, poszukiwanie i rozwój długofalowej współpracy z klientami i podwykonawcami, organizacja przewozów międzynarodowych/krajowych, planowanie transportów, ustalanie warunków, optymalizacja kosztów transportu, dbanie o wysoką.Dodane: 10 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor / Spedytorka-Rozwiń lokalizacje oferty
Dąbrowa Górnicza #Pracownik Administracji #Spedytor
Twój zakres obowiązków, Twoje kluczowe zadania:, Kompleksowa organizacja i obsługa zleceń transportowych w oparciu o własnych oraz naszych klientów., Aktywne budowanie i pielęgnowanie długofalowych relacji z klientami i przewoźnikami., SprzedażDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Dąbrowa Górnicza #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych, meldowanie i wymeldowywanie Gości, naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży, dbałość o dobre samopoczucie naszych Gości i wysokie standardy obsługi..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista do spraw administracyjnych w dziale...
Pyrzowice (pow. tarnogórski) #Pracownik Administracji #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy i zarządzanie projektami (administracyjne):, , • Prowadzenie i rozliczanie projektów w tym współfinansowanych ze środków publicznych (UE i krajowych), • Koordynowanie harmonogramów projektowych i etapówDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. księgowości
Dąbrowa Górnicza #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;, Dekretowanie faktur kosztowych i sprzedażowych i innych dokumentów księgowych;, Rozliczanie wyciągów bankowych;, Rozliczanie delegacji służbowych;, Bieżące..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. administracyjno - biurowych
Dąbrowa Górnicza #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura, Realizowanie zadań administracyjno-biurowych (przyjmowanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej, kopiarki, skanera, katalogowanie i archiwizacja dokumentów itp.), ZarządzanieDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl