Wszystkie oferty
»
Janowo
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Olsztyn #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie i rozliczanie zleceń transportowych oraz kontrola dokumentów przewozowych; , nadzorowanie dostaw zgodnie z harmonogramami;, współpraca z podwykonawcami w zakresie realizacji zleceń;, tworzenie i podtrzymywanieDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Biura Obsługi Klienta - Serwis AUDI
Olsztyn #Kierownik Biura #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Twoje główne zadanie: koordynowanie działań z zakresu obsługi klienta serwisu - w tym zarządzanie zespołem doradców serwisowych, , W tym:, - Odpowiedzialność za cele biznesowe serwisu, w tym realizację założonych wartościDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik fizyczny/Serwisant/Mechanik , delegacji
Warszawa #Mechanik #Pracownik Fizyczny #Serwisant
Firma HUBER TECHNOLOGY Sp. z o.o. – lider w branży oczyszczania ścieków – poszukuje pracowników do swojego zespołu na stanowisko: Pracownik fizyczny / Serwisant / Mechanik Miejsce pracy: delegacje (wyjazdy z bazy w poniedziałki ok. 8:00,..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik budowlany – elewacje i dachy (Gliwice...
Gliwice #Budowlaniec #Pracownik Budowlany
Znajdziesz nas na WhatsApp – 502 267 530 – pisz, dzwoń. SZUKAMY FACHOWCÓW – ELEWACJE & DACHY (Gliwice i okolice) Stawka: od 30–35 zł/h NETTO i więcej – zależnie od doświadczenia. Praca na miejscu – bez delegacji, bez zakwaterowania. ⏰..Dodane: Dzisiaj -
Asystent koordynatora projektu
gmina Nidzica #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: Wczoraj w serwisie marketdino.pl -
Asystent / Asystentka Zespołu
Długa Kościelna (pow. miński)
Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu sprzedaży i logistyki w codziennych zadaniach (np. przekazywanie zamówień do magazynu, monitorowanie dostaw, pomoc w fakturowaniu),, Pomoc w tworzeniu dokumentów – ofert, cenników, prostych umów,, KontaktDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjno-biurowy(...
Nidzica
Opis zadań:Zapoznanie się z przepisami BHP I P/Poż. Zapoznanie się z e strukturą organizacyjną Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, zapoznanie się z zadaniami Powiatu w zakresie wynikającym z ustaw: o pomocy społecznej; wspieraniu rodzDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy -
Koordynator projektu
gmina Nidzica #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent / Asystentka kierownika robót elektrycznych
Długa Kościelna (pow. miński) #Asystent #Kierownik robót elektrycznych #Pracownik Administracji #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Wspieranie kierownika robót elektrycznych w organizacji i koordynacji prac na budowie , Kontrolowanie postępu robót oraz przestrzegania harmonogramu , Przygotowywanie dokumentacji technicznej i raportowanie przebiegu pracDodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Starszy referent ds. budowlanych
Jedwabno (pow. szczycieński) #Budowlaniec #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, III. Ogólny zakres obowiązków, 1. inicjowanie i organizowanie przeprowadzenia okresowych przeglądów budynków i, innych środków trwałych pod względem ich stanu technicznego, prawidłowości, użytkowania i zabezpieczania przeDodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...
Olsztyn #Konsultant #Konsultantka
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunkDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktów...
Działdowo #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Myszyniec #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 4 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Konsultant Edukacyjny – Ekspert Przedmiotowy
Olsztyn #Konsultant #Konsultantka #Specjalista
Opis stanowiska Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor Oddziału
Olsztyn
Twój zakres obowiązków, Realizacja celów finansowych i operacyjnych Oddziału – odpowiedzialność za osiąganie założonych wyników budżetowych, kontrola kosztów oraz optymalizacja rentowności działalności., Zarządzanie sprzedażą i rozwój biznesu –Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent
Olsztyn
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń II Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 1Dodane: 4 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Zdalny/-a asystent/-ka zespołu projektowego
Olsztyn
Chcesz pracować przy ciekawych projektach bez wychodzenia z domu? Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół projektowy w codziennej organizacji pracy i komunikacji. Zdalny/-a asystent/-ka zespołu projektowegoObowiązki Monitorowanie harmonograDodane: 4 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultanta ds. Obsługi Klienta
Olsztyn
Opis oferty pracy: Firma MIR-WIT Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer marki TOYOTA poszukuje do pracy: Konsultanta ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Olsztyn Region: warmińsko-mazurskie Opis stanowiska: * Obsługa klientów serwisu oraz sprzedaż usług sDodane: 5 dni temu w serwisie lento.pl -
Starszy referent w samodzielnym referacie ds...
Olsztyn
Zakres obowiązków:- opracowywanie miesięcznych i jednorazowych wypłat świadczeń,- opracowywanie wypłat świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego,- opracowywanie wypłat świadczeń macierzyńskich,- opracowywanie wypłat zasiłków pogrzebowycDodane: 5 dni temu w serwisie Miejski Urząd Pracy w Olsztynie -
Pomoc biurowa
Olsztyn
Zakres obowiązków:prace biurowe, sporządzanie ofert, wprowadzanie zamówień, realizacja zamówień, wystawianie faktur, obsługa poczty, sprzedaż przez internet Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: ObsłuDodane: 5 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego