Wszystkie oferty
»
Józefin k. Nowosiółek
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż – Pracownik biurowy z orzeczeniem Chełm
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Staż – Pracownik biurowy w komórce analityczno-dokumentacyjnej Lokalizacja: CHEŁM Czas trwania: 3 miesiące Forma: Staż z możliwością zatrudnienia Szukasz miejsca, w którym zdobędziesz praktyczne doświadczenie, rozwiniesz swoje umiejętności i pozDodane: 14 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Chełm #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
WymaganiaWymagania konieczne:Umiejętności i UprawnieniaPrawo jazdy kat. Bbardzo dobra znajomość obsługi pDodane: 68 dni temu w serwisie linkedin.com -
Koordynator Biura Wsparcia Produkcji
Włodawa #Koordynator #Koordynator biura
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obsługą administracyjną produkcji, poprzez realizację operacji systemowych;, Identyfikacja i analiza bieżących problemów systemowych w procesie produkcyjnym;, Utrzymywanie ciągłości i jakości procesu..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w rejestracji
Krasnystaw #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa, Praga-Południe #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji biura, dbanie o właściwy obieg korespondencji oraz informacji, wsparcie administracyjne pracowników, obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę, zamawianie prenumeraty, artykułów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Nauczyciel języka rosyjskiego
Malinówka gm. Cyców #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczyciel języka rosyjskiego w szkole podstawowej na zastępstwo Termin składania dokumentów: 27.08.2025 r. Liczba godzin w tygodniu: 2 Adres: 62Dodane: 11 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
nauczyciel języka rosyjskiego
Cześniki gm. Sitno #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Oferta pracy dla nauczyciela języka rosyjskiego w Szkole Podstawowej w Cześnikach. wymiar czasu pracy 4/18. Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku: filologia rosyjska, uprawnienia pedagogiczDodane: 13 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Sekretarz szkoły
Siedliszcze #Pracownik Sekretariatu #Sekretarz
Zakres obowiązków:Prowadzenie i obsługa sekretariatu, Obsługa systemów informatycznych i baz informacji, Prowadzenie dokumentacji szkoły zgodnie ze Statutem Szkoły i instrukcjami szkoły, Tworzenie dokumentacji zgodnie z Jednolitym Rzeczowym WykaDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie -
Dyrektor gospodarstwa rolnego
Chełm #Dyrektor
Gospodarstwo rolne, wyspecjalizowane w produkcji roślinnej oraz w hodowli bydła, poszukuje Dyrektora. Dyrektor gospodarstwa rolnego Zakres obowiązków: - Zarządzanie gospodarstwem rolnym, -Dodane: 5 dni temu -
asystent do spraw sprzedaży i marketingu
Wierzbica (pow. radomski) #Asystent #Ekspedientka #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem, Współpraca przy organizacji kampanii reklamowych i promocyjnych , Współpraca z poszczególnymi działami firmy w procesie..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
Chełm #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Chełm #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej
Chełm #Konsultant #Konsultantka
Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy aDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent Projektanta
Chełm #Asystent #Asystent Projektanta #Projektant
Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji projektowej w branży drogowejDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Chełm #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy
Chełm
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednoDodane: 32 dni temu w serwisie gowork.pl -
Technik prac biurowych
Chełm #Technik #Technik prac biurowych
Zakres obowiązków:Zajmuje się wsparciem administracyjnym i organizacyjnym biura. Obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwoUprawnienia: Prawo jazdy kat. B, umiejętnośDodane: 34 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie -
Praca dla Archiwisty
Chełm #Archiwista
Praca dla nauczyciela praktycznej nauki zawodu na kierunku Technik Archiwista - jako praca dodatkowa - wybór zatrudnienia umowa o pracę/umowa zlecenie/ własna działalność - miła atmosfera - możliwość dostosowania grafiku - praca wieczorami lub wDodane: 53 dni temu w serwisie lento.pl