Wszystkie oferty
»
Klecza Dolna
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent ds. oprogramowania
Bielsko-Biała #Asystent #Asystent Techniczny #Office Assistant
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • wprowadzanie danych do systemu• testowanie oprogramowania LogiKal• rozwijanie bazy tłumaczeń elementów oferty produktowej• ewidencjonowanie zmian systemowych• udzielanie podstawowego wsparcia technicznego (helpdesk) użytkownDodane: 7 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowo handlowy
Kraków #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Zakres obowiązków:Prowadzenie biura handlowego, obsługa klienta hurtowego i detalicznego. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowanyDodane: 10 dni temu w serwisie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Wadowice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Oddziału ZUS.3. Zapoznanie się z przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. B. Zadania wykonywane przezDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach -
Pracownik Biurowy
Kalwaria Zebrzydowska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika do biura na pełny etat. Obowiązki: Obsługa klienta. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla..Dodane: 54 dni temu -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Specjalista/ka ds. Administracji Personalnej
Sucha Beskidzka #Asystent Działu Personalnego #Menedżer HR #Specjalista #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Specjalista/ka ds. Administracji Personalnej100_37069Obowiązki Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczejObsługa procesów związanych z zatrudnianiem nowych pracownikówBieżąca współpraca z pracownikami tymczasowymi oraz działami wewnętrznyDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:1.Zapoznanie się ze specyfikacją działalności Spółki oraz obowiązującymi przepisami, w tym regulaminem organizacyjnym , regulaminem pracy, przepisami z zakresu BHP i p.poż., zapoznanie się z przepisami o ochronie danych.2.PrzyjmowanieDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Borek Szlachecki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:- kompletowanie dokumentów finansowych firmy, która ubiega się o kredyt- wypełnianie dokumentów, wniosków i załączników wymaganych do złożenia wniosku kredytowego w banku- kontakt z klientem biznesowym- przygotowywanie symulacji kredyDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy oraz innymi dokumentami obowiązującymi w miejscu odbywania stażu2. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych3. Zapoznanie z zakresem zadań dDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 20 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Asystent / Asystentka - Recepcjonista / Recepcjonistka
Głogoczów (pow. myślenicki) #Asystent #Pracownik Administracji #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych od klientów, Umawianie wizyt serwisowych oraz potwierdzanie tych terminów, Udzielanie informacji na temat stanu pojazdów (postępy napraw, koszty napraw, itp.), PrzygotowywanieDodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka biura-sprzedaż ubezpieczeń i obsługa...
Gilowice #Asystent #Asystent Biura Sprzedaży
Firma z branży ubezpieczeniowej poszukuje osoby do pracy biurowej w niepełnym wymiarze czasu – ¼ etatu (ok. 10 godzin tygodniowo). Docelowo będzie to cały etat w pełnym wymiarze godzin. Do Twoich obowiązków będzie należeć: • kontakt z klientamiDodane: 33 dni temu w serwisie lento.pl -
Ratownik / Recepcjonista SPA - Wyndham Grand...
Kraków, Stare Miasto #Ratownik #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, stałe obserwowanie terenu basenowego, reagowanie na wszelkie wypadki, naruszenia regulaminu basenu, przygotowanie strefy basenowej, obsługa recepcji basenowej i wspieranie zespołu ratowników w kwestiach organizacyjnych,.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka Hotel Unicus Old...
Kraków, Stare Miasto #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Gości hotelu zgodnie z przyjętymi standardami, przyjmowanie rezerwacji oraz sprzedaż usług hotelowych, współpraca oraz wsparcie innych działów hotelu, budowanie pozytywnego wizerunku hotelu oraz Destigo..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do Skawiny. Oferowane stanowisko: Koordynator Kontraktu Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy dużego..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator usług opiekuńczych Ruda Śląska
Ruda Śląska #Koordynator
PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Ruda Śląska Zakres Obowiązków: -..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątanie w firmie produkcyjnej - Wysogotowo
Przeźmierowo #Sprzątaczka
Firma Lanua zatrudni Panią do sprzątania w firmie produkcyjnej w Wysogotowie. Praca na cały etat na 3 zmiany (6:00-14:00, 14:00-22:00 i 22:00-6:00). Umowa o pracę. Tel. 606 - 631- 325 Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych..Dodane: Dzisiaj -
Spawacz MIG/MAG- okolice Berlina - Najlepsza...
Berlin #Spawacz #Spawacz MIG/MAG
German Work to niemiecka agencja pracy tymczasowej. Wyróżnia nas unikatowe podejście do pracowników. W naszej bazie znajduje się ponad 12.000 klientów, mamy zatem stały dopływ nowych ofert pracy dla pracowników technicznych. Dzięki temu jesteśmy..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl