Wszystkie oferty
»
Krasnobród
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Majdan Wielki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Przygotowywanie dokumentacji dla biura księgowo-rachunkowego, przygotowywanie sprawozdań, raportów, obsługa platformy elizak (dziennik elektroniczny), przygotowywanie dokumentacji zleconej przez zwierzchników. Wymagania:WymaganDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
Recepcjonista hotelowy
Zamość #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych, rezerwacje, zakwaterowanie, udzielanie informacji dotyczących zasad pobytu i dostępnych usług, obsługa imprez okolicznościowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: angDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
Pracownik biurowy
Bramki (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa zamówień klientów, Wystawianie faktur sprzedaży, Przygotowywanie ofert, Obsługa w zakresie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa klientów i dostawców (telefoniczna, mailowa i..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Macierzysz (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Sporządzanie dokumentów eksportowych, Wsparcie działu w bieżącej obsłudze klientów, Tworzenie raportów i analiz, Koordynacja obiegu dokumentów ..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
RECEPCJONISTA
Zamość #Recepcjonista #Recepcjonistka
WymaganiaWymagania konieczne:Językiangielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawaDodane: 87 dni temu w serwisie linkedin.com -
Pracownik biurowy/Przedstawiciel Finansowy -...
Zamość #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Przedstawiciel
- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..Dodane: 231 dni temu -
Pracownik biurowy w rejestracji
Krasnystaw #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie -
Pracownik biurowy
Krasne #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- obsługa klienta (stacjonarnie, telefonicznie, e-mail)- pomoc i doradztwo klientowi w wyborze odpowiedniego dla niego asortymentu- przygotowywanie ofert - składanie i odbieranie zamówień- sporządzanie dokumentów sprzedaży WymaDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik fizyczny/Serwisant/Mechanik , delegacji
Warszawa #Mechanik #Pracownik Fizyczny #Serwisant
Firma HUBER TECHNOLOGY Sp. z o.o. – lider w branży oczyszczania ścieków – poszukuje pracowników do swojego zespołu na stanowisko: Pracownik fizyczny / Serwisant / Mechanik Miejsce pracy: delegacje (wyjazdy z bazy w poniedziałki ok. 8:00,..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik budowlany – elewacje i dachy (Gliwice...
Gliwice #Budowlaniec #Pracownik Budowlany
Znajdziesz nas na WhatsApp – 502 267 530 – pisz, dzwoń. SZUKAMY FACHOWCÓW – ELEWACJE & DACHY (Gliwice i okolice) Stawka: od 30–35 zł/h NETTO i więcej – zależnie od doświadczenia. Praca na miejscu – bez delegacji, bez zakwaterowania. ⏰..Dodane: Dzisiaj -
nauczyciel języka rosyjskiego
Cześniki gm. Sitno #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Oferta pracy dla nauczyciela języka rosyjskiego w Szkole Podstawowej w Cześnikach. wymiar czasu pracy 4/18. Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku: filologia rosyjska, uprawnienia pedagogiczDodane: 13 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Asystent / Asystentka ds. rozwoju i wdrożenia...
Józefów (pow. otwocki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań związanych z realizacją projektów, Przygotowywanie raportów prowadzonych działań, Wsparcie przy realizacji działań — wdrażania i wycofania produktów, Przygotowywanie specyfikacji produktów, WspółpracaDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant Call Center
Józefów (pow. otwocki) #Konsultant #Konsultant Call Center #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę i dbanie o przyjazną atmosferę., Obsługa połączeń telefonicznych od pacjentów/uczestników, udzielanie informacji oraz przekierowywanie zapytań do..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Inżynier/ specjalista ds. raportowania i harmonogramu
Tarnawatka (pow. tomaszowski) #Inżynier #Specjalista #Specjalista ds. raportowania
Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i aktualizacja harmonogramów robót oraz harmonogramów rzeczowo‑finansowych, Tworzenie harmonogramu dla prac dodatkowych, analiza ścieżek krytycznych i przygotowanie harmonogramów częściowych dla potrzeb..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Blizne Łaszczyńskiego (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, w tym obsługa telefoniczna klientów firmy, Obsługa administracyjna biura (zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obieg i archiwizowanie dokumentów, zaopatrzenie biura w artykuły biurowDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator Serwisu
Jawczyce (pow. warszawski zachodni) #Koordynator #Koordynator serwisu
Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy pracowników Działu Serwisu, w tym planowanie, monitorowanie zadań i rozliczanie, Zarządzanie procesem przyjmowania zleceń od klientów oraz organizowanie pracy serwisu, w tym planowanie wyjazdów i działańDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Salonu / Reserved / Galeria Twierdza...
Zamość #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie powierzonym salonem sprzedaży z energią, pasją i determinacją, które inspirują zespół do działania, Budowanie stabilnego zespołu oraz rozwój współpracowników, Realizacja wyznaczonych celów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor Międzynarodowy
Błonie-Wieś (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych (całopojazdowych i częściowych)., Negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z przewoźnikami i klientami., Monitorowanie realizacji zleceń transportowych oraz dbaniDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor krajowy
Błonie-Wieś (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Krajowy
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie zestawów 13,6 m. (chłodnie lub plandeki) na trasach krajowych,, Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zleceń transportowych,, Utrzymywanie i rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i przewoźnikami,, Aktywne..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Zamość #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, formalno-rachunkowa analiza dokumentów budżetowych gmin. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, ekonomia, prawoInne wymagania: Umiejętności: znDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu