Wszystkie oferty
»
Malbork
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Assistant
Gdańsk #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, informacji, ewidencjonowanie i archiwizacja, Kontakt z urzędami i sądami, Wsparcie Dyrektora Operacyjnego oraz komórek..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Gdańsk #Office Assistant
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa bieżących spraw administracyjno - biurowych, m.in. przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznych kadr i księgowości, skanowanie, drukowanie i archiwizowanie dokumentów, organizacja i obsługa spotkań, odbieranie telefonDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dzierzgoń #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Przeszkolenie z przepis ow prawa pracy, obsługa programów MS Office i kadrowo - płacowych, obsługa urządzeń biurowych.... Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyWymiar etatu:0.5Opis oferty:Oferta dDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Stanisławie (pow. tczewski) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa biura – praca stacjonarna w godzinach 8:00–16:00 (pon.–pt.), Wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie Symfonia Handel, Obsługa zamówień i przygotowywanie faktur zgodnie z procedurami logistycznymiDodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka/recepcjonista
Gdańsk Śródmieście #Recepcjonista #Recepcjonistka
Praca Oferty pracy Gdańsk: recepcjonistka/recepcjonista. Poszukujemy osoby na stanowisko recepcjonistki/recepcjonisty do hostelu mieszczącego się w centrum Gdańska. Praca od poniedziałku do piątku w godzinachDodane: Dzisiaj w serwisie trojmiasto.pl -
Koordynator
Gdańsk #Asystent #Koordynator #Koordynator biura #Koordynator Jakości #Koordynator Oddziału #Koordynator Projektów
Koordynator118_4604705Obowiązki Aktywna sprzedaż produktów: cement workowany, chemia budowlana oraz materiały do wykonywania izolacji w podległym regionie. Planowanie i realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie. Pozyskiwanie nowych kliDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik fizyczny/Serwisant/Mechanik , delegacji
Warszawa #Mechanik #Pracownik Fizyczny #Serwisant
Firma HUBER TECHNOLOGY Sp. z o.o. – lider w branży oczyszczania ścieków – poszukuje pracowników do swojego zespołu na stanowisko: Pracownik fizyczny / Serwisant / Mechanik Miejsce pracy: delegacje (wyjazdy z bazy w poniedziałki ok. 8:00,..Dodane: Dzisiaj -
Pracownik budowlany – elewacje i dachy (Gliwice...
Gliwice #Budowlaniec #Pracownik Budowlany
Znajdziesz nas na WhatsApp – 502 267 530 – pisz, dzwoń. SZUKAMY FACHOWCÓW – ELEWACJE & DACHY (Gliwice i okolice) Stawka: od 30–35 zł/h NETTO i więcej – zależnie od doświadczenia. Praca na miejscu – bez delegacji, bez zakwaterowania. ⏰..Dodane: Dzisiaj -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...
Gdańsk #Specjalista ds. Obsługi Klienta #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej, telefonicznej obsługi Klienta Indywidualnego z zakresu pakietu medycznego w j. polskim, j. ukraińskim oraz j. rosyjskim (połączenia przychodzące, wychodzące, korespondencja e-mail, chat, FacebookDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskim
Gdańsk #Dyrektor
Zastępca Dyrektora HR z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Zarządzanie zespołami: HR, C &B, Akademii oraz Biura Partnerstw; Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i strategiczne; Aktywne uczestnictwo w optymDodane: 3 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j...
Gdańsk
Specjalista ds. administracyjno-prawnych z j. ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Codzienna administracyjna obsługa franczyzobiorców. Przetwarzanie i informowanie o zmianach sądowych w spółkach. Rejestracja i zarządzanie spółkami w systemDodane: 26 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim...
Gdańsk #Specjalista #Specjalista ds. rekrutacji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie masowych rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (m.in. magazynier, kasjer-sprzedawca, pracownik sklepu, pracownik produkcji),, Dobór najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz selekcji kandydatów,,..Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Project manager offline marketing z językiem...
Gdańsk #Project Manager
Project manager offline marketing z językiem ukraińskim/rosyjskimTwój zakres obowiązków Planowanie projektu: określenie celów, zadań i etapów, stworzenie harmonogramu, podział ról. Organizacja pracy zespołów: delegowanie zadań, kontrola terminówDodane: 52 dni temu w serwisie gowork.pl -
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiego
Gdańsk
Talent Partner ze znajomością języka ukraińskiego/rosyjskiegoTwój zakres obowiązków Wsparcie pracowników w zakresie wszystkich procesów HR: rekrutacji, onboardingu, rotacji, urlopów, ustalania celów, benefitów, ocen okresowych oraz działań wellbDodane: 53 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Malbork #Asystent #Pracownik Administracji
Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacjiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Malbork
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Malborku -
Asystent / Asystentka Przedstawiciela Handlowego...
Malbork #Asystent #Pracownik Administracji #Przedstawiciel #Przedstawiciel Handlowy
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze Klientów firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień, Aktualizowanie bazy Klientów, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług.Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Terapeuty SI, TUS, Psychologa, Pedagoga
Malbork #Asystent #Pedagog #Psycholog #Terapeuta #Terapeuta SI
Szukamy osób do pracy na stanowisku Asystentki Terapeuty SI, TUS, Psychologa, Pedagoga Pracujemy z młodzieżą i dziećmi. Nasza praca skupia się na indywidualnych konsultacjach oraz terapiach. Stawiamy na indywidualne podejście do każdego i zależyDodane: 6 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista ds. Administracji Nieruchomościami
Malbork #Specjalista #Specjalista ds. administracji
Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami – warunek konieczny Gotowość do pracy w terenie i praktyczna umiejDodane: 12 dni temu w serwisie trojmiasto.pl