Wszystkie oferty
»
Miejsce Piastowe
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/tka Biura
Krosno #Administrator Biura #Asystent #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Wymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, finDodane: 7 dni temu w serwisie biurokarier.prz.edu.pl -
PRACOWNIK / CZKA BIUROWY/A
Rzeszów #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJZMIANE ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałemDodane: 22 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Rzeszów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma zatrudni Panią do biura handlowego. Wymagana dobra znajomość MS Office (excel ,word , PP) , środowiska internetu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym za pomocą nieniejszej stronyDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
RECEPCJONISTKA
Rzeszów #Recepcjonista #Recepcjonistka
Klub Fitness dla kobiet zatrudni kobietę na stanowisko Recepcjonistki. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: - bardzo dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi i lubisz pracować w zespole, - uśmiech to Twoja wizytówka, - masz wysoką kulturę osobistą, -Dodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa, Praga-Południe #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji biura, dbanie o właściwy obieg korespondencji oraz informacji, wsparcie administracyjne pracowników, obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę, zamawianie prenumeraty, artykułów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Poznań #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Zadania: - Pozyskiwanie klientów i przewoźników (również przez giełdy). - Organizacja międzynarodowego transportu drogowego. - Wyceny i kalkulacje kosztów wg zapytań. - Negocjacje i optymalizacja kosztów. - Monitorowanie zleceń i kontakt z klienDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
Asystent/asystentka ds nieruchomości Jot be
Wrocław #Asystent #Pracownik Administracji
Dzień dobry Poszukuje pomocy przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości Jot be Oferuję : Umowa o pracę 11000 netto Zapewniam szkolenie,więc wszystkiego jestem w stanie nauczyć Elastyczny grafik Oczekiwania: Dyspozycyjność Punktualność Zakres obowiąDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
MALARZ WYKOŃCZENIA - praca Niemcy - DARMOWE zakwaterowanie
Stuttgart #Malarz
JobRun jest agencją pośrednictwa pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 14017, której aktywność biznesowa skupia się na realizowaniu międzynarodowych projektów. Obecnie dla naszego niemieckiego Klienta poszukujemy..Dodane: Dzisiaj -
MAGZYN, Załadunek, Rozładunek kontenerów, praca...
Hedel
JobRun jest agencją pośrednictwa pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 14017, której aktywność biznesowa skupia się na realizowaniu międzynarodowych projektów. Obecnie dla naszego holenderskiego Klienta poszukujemy..Dodane: Dzisiaj -
Asystent kas samoobsługowych
Krosno #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -
Dyrektor Zakładu Zagospodarowania Odpadów
Rymań (pow. kołobrzeski) #Dyrektor Zakładu #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń, Wdrażanie, optymalizacja i nadzórDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
SPECJALISTA ds. KADROWO-PŁACOWYCH
Krosno #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Krośnie poszukuje kandydata/ki na stanowisko:SPECJALISTA ds. KADROWO-PŁACOWYCHMiejsce pracy: KrosnoGłówne zadania osoby na tym stanowisku to:• kompleksowa samodzielnDodane: 5 dni temu w serwisie krosno24.pl -
Kierownik Oddziału
Krosno #Kierownik Oddziału #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Oddziału Banku miejsce pracy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie JEDLICZE, NOWY ŻMIGRÓDZakres obowiązków• zarządzanie podległym zespołem, realizacja wyznaczonych celów,• organizacja pracy Oddziału,• odpowiedzialność za realizację powierzonyDodane: 6 dni temu w serwisie krosno24.pl -
Referent do spraw ubezpieczeń
Krosno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych TU Warta Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: doświadczenie zawodowe wymagane, niekaralność, Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:UDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -
IT specialist
Sulistrowa (pow. krośnieński) #Asystent Techniczny #Doradca ds. Rozwiązań Informatycznych #Doradca Techniczny #Technolog #Informatyk #Pracownik działu technicznego #Specjalista ds. IT #Specjalista ds. technicznych #Starszy informatyk #Systemów informatycznych #Analityk IT #Specjalista ds. bezpieczeństwa IT #Technik IT
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w tworzeniu i rozwoju aplikacji wewnętrznych (C#/.NET), Pomoc przy integracji systemu z innymi programami używanymi w firmie, Tworzenie prostych raportów i zestawień danych, Rozwiązywanie bieżących problemów IT.Dodane: 9 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik kompletacji
Krosno #Pracownik kompletacji
Pracownik kompletacjiTwój zakres obowiązków Zbieranie i kompletowanie zamówień za pomocą słuchawek lub skanera Układanie towarów na palety Kierowanie wózkiem elektrycznym (dla osób z właściwymi uprawnieniami) Nasze wymagania Gotowość do pracy wDodane: 10 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta...
Krosno #Konsultant #Konsultantka
Obsługa klientów niemieckojęzycznych oraz przygotowywanie ofert handlowych Doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów Realizacja sprzedaży i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Współpraca z działami firmy w celuDodane: 10 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent do spraw księgowości
Korczyna #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Zakres obowiązków:-segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami-wprowadzanie do systemu finansDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -
Pracownik kompletacji
Krosno #Pracownik kompletacji
Twój zakres obowiązków, Zbieranie i kompletowanie zamówień za pomocą słuchawek lub skanera, Układanie towarów na palety, Kierowanie wózkiem elektrycznym (dla osób z właściwymi uprawnieniami)..Dodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent koordynatora projektu
Krosno #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Specjalistka / Specjalista ds. Rozwoju Biznesu...
Krosno #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Branża edukacyjna => szukamy osoby z pomysłem na siebie oraz pasją do sprzedaży, która lubi ludzi i zadba o relacje z biznesem.Twoje zadania:- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów B2B (telefon, e-mail, LinkedIn, eventy branżowe).- Budowanie i roDodane: 13 dni temu w serwisie krosno24.pl -
Kierownik Recepcji Hotelu
Rymanów #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
Zakres obowiązków:• Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadania, kontrola jakości).• Profesjonalna obsługa Gości hotelowych – meldowanie, rezerwacje, wystawianie dokumentów sprzedaży.• Dbanie oDodane: 14 dni temu w serwisie sanok24.pl