Wszystkie oferty
»
Muszyna
»
Koordynator biura
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Koordynator
Nowy Kisielin (pow. zielonogórski), Nowe Miasto #Asystent #Koordynator #Koordynator biura #Koordynator Jakości #Koordynator Oddziału #Koordynator Projektów
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za Zespół Operatorów na 2-3 liniach produkcyjnych, bezpośrednie raportowanie do Kierownika Zmiany, przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących standardów i zasad BHP, realizacji planów produkcyjnych na.Dodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Koordynator
Niemcy #Asystent #Koordynator #Koordynator biura #Koordynator Jakości #Koordynator Oddziału #Koordynator Projektów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracowników oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem - logistyczna opieka pracowników podczas pobytu za granicą - prowadzenie administracji WYMAGANIA: Czego oczekujemy? - bardzo dobrej znajomość językaDodane: 7 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Remote Office Assistant
Los Angeles #Office Assistant
Twój portal z ofertami pracyDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony...
Jelcz-Laskowice #Kierownik Biura #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej i Ochrony Danych Osobowych105_4587150Obowiązki Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrzDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik Sklepu Internetowego
Bydgoszcz #Pracownik Sklepu
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w..Dodane: Dzisiaj -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Chorzów ul. Niedźwiedziniec
Chorzów #Sprzątacz #Sprzątaczka
Grupa Hoppe Wartenberg (Zakład Pracy Chronionej), poszukuje sprzątaczek z orzeczeniem o niepełnosprawności !!! Miejsce pracy: Chorzów. ul. Niedźwiedziniec Praca Od Zaraz !!! Obowiązki: - utrzymanie czystości na terenie obiektu, - dbałość o..Dodane: Dzisiaj -
Sprzątaczka z orzeczeniem - Katowice ul. Modelarska
Katowice #Sprzątacz #Sprzątaczka
Miejsce pracy – obiekt w Katowicach ul. Modelarska Zadania na stanowisku pracownika utrzymania czystości: • Utrzymanie czystości na terenie obiektu, • Sprzątanie biur, sanitariatów, korytarzy, schodów • Praca w oparciu o plan sprzątania danego..Dodane: Dzisiaj -
poszukiwana asystentka osoby z niepełnosprawnością
Muszyna #Asystent #Pracownik Administracji
Poszukiwana osoba towarzysząca/ asystent/ka dla osoby z niesprawnością wzroku w trakcie pobytu w Muszynie w dniach 20.09.-4.10.25r . Oczekuję od osoby towarzyszącej pomocy w przemieszczaniu się do miejsc wskazanych, znajomości regionu, opisywaniDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Hotel Mercure w Krynicy - Zdroju zatrudni pracownika na stanowisko RECEPCJONISTY. Podstawowe obowiązki i zadania: - obsługa gości hotelowych - zakładanie i nadzór nad rezerwacjami Do kontaktu zapraszamy osoby: - dyspozycyjne - z umiejętnością prDodane: 6 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Szukamy recepcjonistki z doświadczeniem do pracy w hotelu w Krynicy-Zdrój. CV - proszę przesłać email. Nie udzielamy informacji telDodane: 7 dni temu w serwisie lento.pl -
Praca na stanowisko recepcjonistki
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis stanowiska: - Obsługa gości pensjonatu (check-in, check-out, udzielanie informacji) - Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Dbałość o porządek i estetykę recepcji - WspaDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl -
LISTONOSZ
Krynica-Zdrój #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: ul. Zdrojowa 28, 33-380 Krynica-ZdrójRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), 1 etat, system równoważnego czasu pracyTwoje zadania:przygotowanie korespondencji..Dodane: 35 dni temu -
Recepcjonistka/ Recepcjonista
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
OFERTA PRACY STAŁEJ (nie na sezon) Willa Tatrzańska Hotel & SPA w samym centrum Krynicy-Zdrój zatrudni Recepcjonistkę/Recepcjonistę w niepełnym wymiarze czasu pracy. OPIS STANOWISKA: · Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Gości hotelowycDodane: 43 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Piwniczna-Zdrój #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur/dokumentów księgowych/płatności do systemu, , Przygotowanie dokumentów/zestawień dla Biura Rachunkowego, , Wsparcie administracyjne dla innych działów hotelu, , Obsługa urządzeń biurowych i systemów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Piwniczna-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zarządzanie rezerwacjami, obsługę zameldowań i wymeldowań gości, , przyjmowanie płatności, zarządzanie rozliczeniami, wystawianie rachunków i faktur, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, , udzielanie informacji o hotelu iDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista
Kamianna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:Obsługa gości, zarządzanie rezerwacjami, obsługa recepcji, rozliczanie płatności. Godziny odbywania stażu: 08.00-16.00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i internetuInne wymagDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Recepcjonista
Kamianna
Zakres obowiązków:obsługa recepcji, rozliczanie pobytów, obsługa sklepiku hotelowego, prowadzenie grafików zajęć i zabiegów, działania marketingowe i sprzedażowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielDodane: 32 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
RECEPCJONISTA/ CONCIERGE
Łabowa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Obiekt z branży medical spa szuka osoby z doświadczeniem , do pracy w recepcji oraz w charakterze concierge (specyfika obiektu). Wymagania:- znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość dodatkowo innego języka obcego), komunikatywnośćDodane: 34 dni temu w serwisie lento.pl -
Młodszy konsultant
Nowy Sącz #Konsultant #Konsultantka
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 3 dni temu w serwisie zus.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Nowy Sącz
Opis zadań:Prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowych na programach Rachmistrz Gt i Rewizor GY. Podstawy księgowości w programie Rewizor GT. Zakładanie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, zlecenia w programie kadrowo-płacowymGratyfikant GTDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Stary Sącz
Opis zadań:Obsługa i koordynacja pracy biura. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie dziennika korenspondencji. Prowadzenie grafiku spotkań. Współpraca z Centrum Usług Wspólnych. STAŻ: Stary Sącz, godz. 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne: WykszDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego