Wszystkie oferty
»
Muszyna
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
poszukiwana asystentka osoby z niepełnosprawnością
Muszyna #Asystent #Pracownik Administracji
Poszukiwana osoba towarzysząca/ asystent/ka dla osoby z niesprawnością wzroku w trakcie pobytu w Muszynie w dniach 20.09.-4.10.25r . Oczekuję od osoby towarzyszącej pomocy w przemieszczaniu się do miejsc wskazanych, znajomości regionu, opisywaniDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Hotel Mercure w Krynicy - Zdroju zatrudni pracownika na stanowisko RECEPCJONISTY. Podstawowe obowiązki i zadania: - obsługa gości hotelowych - zakładanie i nadzór nad rezerwacjami Do kontaktu zapraszamy osoby: - dyspozycyjne - z umiejętnością prDodane: 6 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Szukamy recepcjonistki z doświadczeniem do pracy w hotelu w Krynicy-Zdrój. CV - proszę przesłać email. Nie udzielamy informacji telDodane: 7 dni temu w serwisie lento.pl -
Praca na stanowisko recepcjonistki
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis stanowiska: - Obsługa gości pensjonatu (check-in, check-out, udzielanie informacji) - Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Dbałość o porządek i estetykę recepcji - WspaDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka/ Recepcjonista
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
OFERTA PRACY STAŁEJ (nie na sezon) Willa Tatrzańska Hotel & SPA w samym centrum Krynicy-Zdrój zatrudni Recepcjonistkę/Recepcjonistę w niepełnym wymiarze czasu pracy. OPIS STANOWISKA: · Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Gości hotelowycDodane: 43 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka/ Recepcjonista
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
OFERTA PRACY STAŁEJ (nie na sezon) Willa Tatrzańska Hotel & SPA w samym centrum Krynicy-Zdrój zatrudni Recepcjonistkę/Recepcjonistę w niepełnym wymiarze czasu pracy. OPIS STANOWISKA: · Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Gości..Dodane: 43 dni temu -
Pracownik biurowy
Piwniczna-Zdrój #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur/dokumentów księgowych/płatności do systemu, , Przygotowanie dokumentów/zestawień dla Biura Rachunkowego, , Wsparcie administracyjne dla innych działów hotelu, , Obsługa urządzeń biurowych i systemów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Piwniczna-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zarządzanie rezerwacjami, obsługę zameldowań i wymeldowań gości, , przyjmowanie płatności, zarządzanie rozliczeniami, wystawianie rachunków i faktur, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, , udzielanie informacji o hotelu iDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista
Kamianna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:Obsługa gości, zarządzanie rezerwacjami, obsługa recepcji, rozliczanie płatności. Godziny odbywania stażu: 08.00-16.00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i internetuInne wymagDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
RECEPCJONISTA/ CONCIERGE
Łabowa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Obiekt z branży medical spa szuka osoby z doświadczeniem , do pracy w recepcji oraz w charakterze concierge (specyfika obiektu). Wymagania:- znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość dodatkowo innego języka obcego), komunikatywnośćDodane: 34 dni temu w serwisie lento.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie fDodane: Dzisiaj w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy
Szczawnica #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- sporządzanie przelewów bankowych,- sporządzanie list płac,- realizacja list świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. konsolidacji i raportowania (m/f)
Warszawa #Koordynator
Spóła z sektora usługowegoPrężnie rozwijająca się organizacja, lider w swoim sektorzeDodane: Dzisiaj w serwisie michaelpage.pl -
Inspektor/Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Bielsko-Biała #Inspektor #Ochroniarz #Pracownik ochrony #Specjalista #Specjalista ds. BHP #Specjalista ds. bhp i ochrony środowiska
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres odpowiedzialności:✓ Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp i ochrony środowiska,✓ Kontrola warunków pracy,✓ Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (WIOŚ, PIP, PPIS),✓ Udział w ocenie ryzyka zawodowego,✓ KoDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pomoc przy pakowaniu
Łódź #Pakujący
Praca przy pakowaniu maszynek do golenia - Łódź Polesie ✔ Praca w elastycznym grafiku!!! Pracujesz w tygodniu na wybraną zmianę lub w weekend. ✔ Nie musisz mieć doświadczenia ✔ Praca w 80% siedząca ✔ Praca odpowiednia również dla osób z..Dodane: Dzisiaj -
Starsza Księgowa / Starszy Księgowy
Warszawa #Księgowa #Księgowy #Starszy księgowy
Możliwość pracy w międzynarodowym środowiskuStabilne zatrudnienie w organizacji stawiającej na długoterminowe partnerstwoDodane: Dzisiaj w serwisie michaelpage.pl -
Młodszy konsultant
Nowy Sącz #Konsultant #Konsultantka
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 3 dni temu w serwisie zus.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Nowy Sącz
Opis zadań:Prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowych na programach Rachmistrz Gt i Rewizor GY. Podstawy księgowości w programie Rewizor GT. Zakładanie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, zlecenia w programie kadrowo-płacowymGratyfikant GTDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Stary Sącz
Opis zadań:Obsługa i koordynacja pracy biura. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie dziennika korenspondencji. Prowadzenie grafiku spotkań. Współpraca z Centrum Usług Wspólnych. STAŻ: Stary Sącz, godz. 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne: WykszDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego