Wszystkie oferty
»
Muszyna
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Piwniczna-Zdrój #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur/dokumentów księgowych/płatności do systemu, , Przygotowanie dokumentów/zestawień dla Biura Rachunkowego, , Wsparcie administracyjne dla innych działów hotelu, , Obsługa urządzeń biurowych i systemów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie fDodane: Dzisiaj w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy
Szczawnica #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- sporządzanie przelewów bankowych,- sporządzanie list płac,- realizacja list świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Kierowca autobusu kat. D Niemcy- 70km za Berlinem...
Berlin #Kierowca #Kierowca kat. D
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
Kierowca krajowy C+E- chłodnia, 2/2, przed Dreznem
Wrocław #Kierowca
EDEL-Certyfikowana Agencja Doradztwa Personalnego (KRAZ 20940) z siedzibą we Wrocławiu poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą stałą zagranicą. Wszystkim naszym kandydatom oferujemy legalne zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę,..Dodane: Dzisiaj -
poszukiwana asystentka osoby z niepełnosprawnością
Muszyna #Asystent #Pracownik Administracji
Poszukiwana osoba towarzysząca/ asystent/ka dla osoby z niesprawnością wzroku w trakcie pobytu w Muszynie w dniach 20.09.-4.10.25r . Oczekuję od osoby towarzyszącej pomocy w przemieszczaniu się do miejsc wskazanych, znajomości regionu, opisywaniDodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Hotel Mercure w Krynicy - Zdroju zatrudni pracownika na stanowisko RECEPCJONISTY. Podstawowe obowiązki i zadania: - obsługa gości hotelowych - zakładanie i nadzór nad rezerwacjami Do kontaktu zapraszamy osoby: - dyspozycyjne - z umiejętnością prDodane: 6 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Szukamy recepcjonistki z doświadczeniem do pracy w hotelu w Krynicy-Zdrój. CV - proszę przesłać email. Nie udzielamy informacji telDodane: 7 dni temu w serwisie lento.pl -
Praca na stanowisko recepcjonistki
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis stanowiska: - Obsługa gości pensjonatu (check-in, check-out, udzielanie informacji) - Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Dbałość o porządek i estetykę recepcji - WspaDodane: 20 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka/ Recepcjonista
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
OFERTA PRACY STAŁEJ (nie na sezon) Willa Tatrzańska Hotel & SPA w samym centrum Krynicy-Zdrój zatrudni Recepcjonistkę/Recepcjonistę w niepełnym wymiarze czasu pracy. OPIS STANOWISKA: · Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Gości hotelowycDodane: 43 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Piwniczna-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zarządzanie rezerwacjami, obsługę zameldowań i wymeldowań gości, , przyjmowanie płatności, zarządzanie rozliczeniami, wystawianie rachunków i faktur, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, , udzielanie informacji o hotelu iDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista
Kamianna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:Obsługa gości, zarządzanie rezerwacjami, obsługa recepcji, rozliczanie płatności. Godziny odbywania stażu: 08.00-16.00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i internetuInne wymagDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
RECEPCJONISTA/ CONCIERGE
Łabowa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Obiekt z branży medical spa szuka osoby z doświadczeniem , do pracy w recepcji oraz w charakterze concierge (specyfika obiektu). Wymagania:- znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość dodatkowo innego języka obcego), komunikatywnośćDodane: 34 dni temu w serwisie lento.pl -
Kierownik/Dyrektor Sprzedaży
Nowy Sącz #Dyrektor Sprzedaży #Ekspedientka #Dyrektor #Kasjerka #Kierowniczka #Kierownik
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy (sieciami handlowymi, hurtowniami) - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej zgodnej z celami firmy - Planowanie budDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Młodszy konsultant
Nowy Sącz #Konsultant #Konsultantka
Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)Dodane: 3 dni temu w serwisie zus.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
SPRZEDAWCA - KONSULTANT w salonie partnerskim...
Nowy Sącz
Do salonu partnerskiego Triumph Nowy Sącz poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA KONSULTANT. Zapraszamy do aplikowania osoby, które: - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, - mają w sobie pasję do aktywnej sprzDodane: 3 dni temu w serwisie lento.pl -
Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości
Nowy Sącz
Opis zadań:Prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowych na programach Rachmistrz Gt i Rewizor GY. Podstawy księgowości w programie Rewizor GT. Zakładanie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, zlecenia w programie kadrowo-płacowymGratyfikant GTDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Stary Sącz
Opis zadań:Obsługa i koordynacja pracy biura. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie dziennika korenspondencji. Prowadzenie grafiku spotkań. Współpraca z Centrum Usług Wspólnych. STAŻ: Stary Sącz, godz. 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne: WykszDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
Polska #Konsultant #Konsultantka
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowychDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl