Wszystkie oferty
»
Oświęcim
»
Sekretarka
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Sekretarka
Łazy (pow. piaseczyński) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Twój zakres obowiązków, Szkoła Języków Obcych Perfect School zatrudni osobę do prowadzenia sekretariatu., Miejsce pracy- Łazy k/Magdalenki, Zakres obowiązków :, samodzielne prowadzenie sekretariatu , obsługa połączeń telefonicznych ,..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent Biura
Bielsko-Biała #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa biura oraz osób odwiedzających siedzibę pracodawcy, - Wsparcie Dyrektora Zakładu w codziennej pracy; - Przyjmowanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych, - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurzeDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Asystent ds. Administracji
Katowice #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie sysDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Sekretarka
Warszawa, Praga-Północ #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka
Twój zakres obowiązków, Kancelaria notarialna w Warszawie w Porcie Praskim poszukuje osoby do pracy w sekretariacie/obsługi klientów w kancelarii. ..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Oświęcim #Recepcjonista #Recepcjonistka
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi, w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Asystent / Asystentka wsparcia sprzedaży i obsługi...
Oświęcim #Asystent #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Kasjerka
Poszukujemy wykwalifikowanych Kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukuDodane: 19 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystentka stomatologiczna w Oświęcimiu
Oświęcim #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Gabinet Stomatologiczny w Oświęcimiu zatrudni asystentkę stomatologiczną. Nasze oczekiwania: • wykształcenie kierunkowe lub kandydatka w trakcie nauki • doświadczenie zawodowe w pracy lub chęć jego zdobycia, przestrzeganie zasad aseptyki i antysDodane: 74 dni temu w serwisie lento.pl -
asystentka stomatologiczna w Oświęcimiu
Oświęcim #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Centrum Medyczne Gremed w Oświęcimiu zatrudni asystentkę stomatologiczną/recepcjonistkę. Nasze oczekiwania: • wykształcenie kierunkowe lub w trakcie nauki • doświadczenie zawodowe w pracy lub chęć jego zdobycia, przestrzeganie zasad aseptyki i aDodane: 98 dni temu w serwisie lento.pl -
Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie...
Bieruń #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdobyDodane: Wczoraj w serwisie teamquest.pl -
Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie...
Chrzanów #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdobyDodane: Wczoraj w serwisie teamquest.pl -
Pracownik biurowy / sprzedaż bezpośrednia
Brzeszcze #Handlowiec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie procesu sprzedaży, sprzedaż i prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu -
Asystentka biura
Chrzanów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja i utrzymanie biura., Utrzymywanie biura w czystości, podlewanie kwiatów, itp., Odbieranie paczek., Wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych i projektowych., Załatwianie spraw, zakupy, odbieranie paczekDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjny
Chrzanów #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii, wniosków i skarg mieszkańców oraz ich realizacja,, Udział w przeglądach stanu technicznego budynków i ich otoczenia oraz stanu technicznego lokali użytkowych,, Współpraca bieżąca zDodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych - Obsługa...
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 16 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Bieruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu księgowego , Archiwizacja dokumentów finansowych , Przygotowywanie zestawień i raportów księgowych , Weryfikacja poprawności faktur i dokumentów rozliczeniowych , Obsługa korespondencji i..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Obsługa biura, Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Bieruń #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, ️ przygotowywać dokumenty, odbierać i wysyłać towar do kontrahentów, archiwizować papiery (ładnie i schludnie ), tworzyć dokumenty importowo/eksportowe, organizować spotkania biznesowe..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor drogowy krajowy lub międzynarodowy
Jaworzno #Pracownik Administracji #Spedytor
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - organizacja transportu krajowego i międzynarodowego - nadzór nad przewoźnikami i poszukiwanie nowych - obsługa bieżących klientów oraz poszukiwanie nowych - weryfikacja kontrahentów oraz przewoźników - sprawdzanie ich wiarygDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna, mailowa i osobista klientów, w tym udzielanie informacji, przygotowywanie i wydawanie dokumentów,, rejestrowanie czynności w repertorium elektronicznym i papierowym,, przygotowywanie, wysyłka i odbióDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent / Inspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych...
Tychy #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Opis stanowiska Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznejDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl -
Spedytor Całopojazdowy - FTL
Tychy #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Całopojazdowy
Spedytor Całopojazdowy - FTL83_4592520Obowiązki organizację przewozów całopojazdowych, monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o wysoką jakość i terminowość usług, pozyskiwanie nowych zleceń transportowych, nawiązywanieDodane: 5 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent / Asystentka lekarza okulisty
Żywiec #Asystent #Lekarz #Okulista #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji medycznej lekarza,, wsparcie w obsłudze pacjentów podczas wizyt,, współpraca z lekarzem w codziennych obowiązkach,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,, organizacyjne wsparcie.Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. włoskiego
Tychy #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, nadzór nad pracą ekip monterskich i kontrola wykonania harmonogramu, przygotowanie codziennego raportu rozstawień maszyn, weryfikacja zdjęć przed montażowych, montażowych i instalacji elektrycznych, tworzenie harmonogramóDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik biurowy
Czechowice-Dziedzice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Wymagania:• wykształcenie wyższe (kierunki: prawo/administracja/biurowość),• znajomość pakietu MS Office,• znajomość obsługi urządzeń biurowych,• bardzo dobra organizacja pracy,• wysoka kultura osobistaDodane: 7 dni temu w serwisie mojapraca.pl -
Asystentka Zarządu
Żywiec #Asystent #Pracownik Administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków - Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy - Wsparcie administracyjne zarządu, kadry zarządzającej, działów finansowego i HR - Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespDodane: 8 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Asystentka stomatologiczna
Tychy #Asystent #Pracownik Administracji #Asystent stomatologa
Zakres obowiązków:Opis stanowiska:Do gabinetu SZCZEPANIAK stomatologia w Tychach poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w codziennej pracy. Zależy nam na kimś, kto nie tylko posiada doświadczenie, ale także potrafi stworzyć życzliwą atmosfDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Tychach