Wszystkie oferty
»
Partynia
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent ds. Administracji
Tarnów #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Cortex Chemicals to ponad 40 lat doświadczenia. Jesteśmy uznanym polskim dystrybutorem oferującym surowce i dodatki do szerokiej gamy produktów z branży chemicznej w tym tworzyw sztucznych, powłok i budownictwa, poliuretanów, spożywczej, farmaceDodane: 19 dni temu w serwisie tarnowiak.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biura
Tarnów #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, przygotowywanie pism, formularzy itp., Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, Obsługa korespondencji..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy
Mielec, Lotników #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu w przygotowywaniu ofert wyjazdów, Pomoc przy rezerwacjach (noclegi, bilety wstępu), Kontakt z klientami oraz Kontrahentami (na razie pod opieką doświadczonych pracowników), Wprowadzanie danych i pomoc wDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-techniczny
Mielec #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma Royal-Star z siedzibą w Dębicy, w związku z prężnie rozwijającą się działalnością w branży lotniczej, w oddziale w Mielcu (Royal-Star Aero, przy ul. Lotniskowej 16, 39-300 Mielec) rozpoczyna rekrutację na następujące stanowiska pracy: PracDodane: 98 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Dębica #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:KORESPONDENCJA SERYJNA.KOMPLETOWANIE POCZTY I WYSYŁANIE.WPROWADZANIE DANYCH DO BAZY DANYCH. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA - MICROSOFT WORD, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETUDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy -
Pracownik biurowy
Rzemień #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Pracownik biurowyPrace biurowe,Zarządzenie magazynem,Znajomość pracy w systemie SUBIEKT Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmiDodane: 61 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu -
Recepcjonista, kasjer
Tarnów #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Sklepu #Recepcjonista #Kasjerka #Recepcjonistka
Autoryzowany dealer TOYOTA KOBOS poszukuje osoby do pracy na stanowisko - Recepcjonista, Kasjer (REC/TA/2025) Miejsce pracy: Zgłobice k.Tarnowa, ul.Krakowska 44. Opis stanowiska: Realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem recepcji ODodane: 3 dni temu w serwisie tarnowiak.pl -
Pracownik biurowy ds. wsparcia sprzedaży - Call...
Tarnów #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientem- telefoniczny, mailowy oraz online, Obsługa zamówień od Klienta w ścisłym kontakcie z Działem Handlowym i Zakupowym, Dostarczanie do klientów dokumentacji dotyczącej sprzedaży towarów, Bieżące wsparcieDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. poszukuje kandydata do Skawiny na stanowisko: KOORDYNATOR KONTRAKTU Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • niezbędne narzędzia pracy • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie..Dodane: Dzisiaj -
Radca
Warszawa #Doradca zawodowy #Konsultant #Doradca #Konsultantka
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Radca Do spraw: upamiętniania w Wydziale Studiów i Analiz w Gabinecie Szefa Urzędu Adres urzędu: 00-926 Warszawa ul. WspólnaDodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Operator rozściełacza/walca
Olsztyn #Operator #Operator maszyn #Operator walca
Firma budowlana, będąca liderem wśród pracodawców na rynku w branży budowlanej, poszukuje osób na stanowisko: Operator rozściełacza/walca Aktualne miejsce pracy: warmińsko-mazurskie, podlaskie. Wynagrodzenie: płatna stała podstawa plus premie..Dodane: Dzisiaj -
Osoba do sesji zdjęciowej
Chorzów #Fotograf
Bakastudio, poszukuje Osoby do sesji zdjęciowej. Opis stanowiska: - Pozowanie do zdjęć produktowych i reklamowych - Współpraca z fotografami - Prezentowanie produktów i usług w korzystnym świetle - Dostosowywanie się do różnych koncepcji i..Dodane: Dzisiaj -
Technik prac biurowych
Mielec #Technik #Technik prac biurowych
Zakres obowiązków:Technik prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym, obsługa komputera, przygotDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Mielec, Mościska #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracowników,, - udział w naliczaniu wynagrodzeń pracowników,, - kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników,, - przygotowywanieDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec, Cyranka #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy, Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawodowego, Monitorowanie stosowanychDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Mielec #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Doradca / Doradczyni klienta
Mielec, Smoczka I #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Detalicznego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta #Osobisty Doradca Klienta #Doradca #Doradca serwisowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe, przygotowywanie zamówień dla klienta i..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu BHP i Środowiska
Mielec #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu BHP i Środowiska w zakresie spraw prowadzonych przez dział;, Przygotowywanie raportów na potrzeby działu;, Sporządzanie dokumentacji na potrzeby działu;, Udział w procesach kontroli i audytu formy w zakresDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału Banku
Mielec #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane w finansami, ekonomią, zarządzaniem), doświadczenie w pracy w bankowości na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość produktów bankowychDodane: 20 dni temu w serwisie arche-consulting.pl -
Pracownik administracyjny
Mielec, Kusocińskiego #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Szukamy młodej, starannej, elastycznej osoby z chęcią zdobywania nowych umiejętności. , , Główne zadania pracownika to:, 1. świadczenie pomocy administracyjnej w organizacji pracy, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Konsultant Działu Telemarketingu
Mielec #Konsultant #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Zrozumienie potrzeb klientów jak nikt inny, Oferowanie naszym klientom rozwiązań na najwyższym poziomie, Bycie osobą, do której można zwrócić się z pytaniami i wątpliwościami, Przekonywanie klientów do skorzystania z..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl