Wszystkie oferty
»
Podegrodzie
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Recepcjonistka w Klubie Fitness - praca dodatkowa
Nowy Sącz #Recepcjonista #Recepcjonistka
Praca od zaraz! Szukamy osoby dyspozycyjnej, zdecydowanej oraz szukającej pracy dodatkowej w niepełnym wymiarze godzin o miłej aparycji, która jest otwarta do ludzi, potrafi łatwo nawiązać kontakt, potrafi zaangażować się w sprawy firmy i..Dodane: Dzisiaj -
PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie fDodane: Wczoraj w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Obsługa poczty biurowej. Rejestracja spraw KMS, KM, KMP. Udzielanie informacji stronom postępowania egzekucyjnego. Kierowanie zajęć egzekucyjnych, zapytań do urzędów, celem pozyskania informacji dotyczących dłużników. Przygotowanie prDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego -
Recepcjonista/ka Hotel ibis Styles Nowy Sącz
Nowy Sącz #Recepcjonista #Recepcjonistka
Dodane: 18 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka Ibis styles Nowy...
Nowy Sącz #Recepcjonista #Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka Miejsce pracy: ibis Styles Nowy Sącz, ul. I Brygady 2A Hotel ibis Styles Nowy Sącz poszukuje uśmiechniętej, komunikatywnej i zorganizowanej osoby do pracy na stanowisku Recepcjonista/Recepcjonistka. Jeżeli lubisz kDodane: 18 dni temu w serwisie lento.pl -
Koordynator
Nowy Kisielin (pow. zielonogórski), Nowe Miasto #Asystent #Koordynator #Koordynator biura #Koordynator Jakości #Koordynator Oddziału #Koordynator Projektów
Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za Zespół Operatorów na 2-3 liniach produkcyjnych, bezpośrednie raportowanie do Kierownika Zmiany, przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących standardów i zasad BHP, realizacji planów produkcyjnych na.Dodane: 32 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka w klubie fitness
Nowy Sącz #Recepcjonista #Recepcjonistka
Praca od zaraz! Szukamy osoby dyspozycyjnej, zdecydowanej oraz szukającej pracy w pełnym wymiarze godzin o miłej aparycji, która jest otwarta do ludzi, potrafi łatwo nawiązać kontakt, potrafi zaangażować się w sprawy firmy i posiada podstawową wDodane: 41 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista/Specjalistka ds. Administracyjnych
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Dodane: 47 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Trwa rekrutacja do projektu KIERUNEK SUKCES na 3- miesięczny staż. Zapraszamy osoby: - zamieszkujące teren województwa małopolskiego - bezrobotne - niepełnosprawne / o ograniczonej mobilności W trakcie trwania projektu zapewniamy: - Odbycie 3..Dodane: 54 dni temu -
Pracownik Biurowy
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
DARMOWE SZKOLENIA DLA PRACUJĄCYCH !!! Trwa rekrutacja do projektu „KIERUNEK SUKCES”. Tematyka szkoleń dopasowana indywidualnie do potrzeb uczestnika !!! Zapraszamy osoby: - zatrudnione na podstawie umowy krótkoterminowej/ cywilnoprawnej na okres..Dodane: 62 dni temu -
SPRZEDAWCA / PRACOWNIK BIUROWY
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Pracownik Sklepu #Sprzedawca
W związku z dynamicznym rozwojem F.P.H.U. PartnerPak s.c. poszukuje osoby na stanowisko: Sprzedawca / Pracownik Biurowy. Wymagania: - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku : Sprzedawca / Prac..Dodane: 76 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Przedstawiciel handlowy/Pracownik biurowy
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Przedstawiciel #Przedstawiciel Handlowy
W związku z dynamicznym rozwojem F.P.H.U. PartnerPak s.c. poszukuje osoby na stanowiskuo: Przedstawiciel Handlowy/ Pracownik Biurowy. Wymagania: - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Przed..Dodane: 116 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy z układem
Nowy Sącz #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma o profilu budowlanym zatrudni na samodzielne stanowisko pracownika biurowego. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Miejsce pracy Tarnów. Wynagrodzenie do uzgodnienia od 12 tyś. Netto. ZDodane: 118 dni temu w serwisie ogloszenia.nowy-sacz.pl -
Pracownik biurowy
Piwniczna-Zdrój #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur/dokumentów księgowych/płatności do systemu, , Przygotowanie dokumentów/zestawień dla Biura Rachunkowego, , Wsparcie administracyjne dla innych działów hotelu, , Obsługa urządzeń biurowych i systemów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Piwniczna-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, zarządzanie rezerwacjami, obsługę zameldowań i wymeldowań gości, , przyjmowanie płatności, zarządzanie rozliczeniami, wystawianie rachunków i faktur, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, , udzielanie informacji o hotelu iDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Szczawnica #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- sporządzanie przelewów bankowych,- sporządzanie list płac,- realizacja list świadczeń z pomocy społecznej,- obsługa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu -
RECEPCJONISTA/ CONCIERGE
Łabowa #Recepcjonista #Recepcjonistka
Obiekt z branży medical spa szuka osoby z doświadczeniem , do pracy w recepcji oraz w charakterze concierge (specyfika obiektu). Wymagania:- znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość dodatkowo innego języka obcego), komunikatywnośćDodane: 35 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy / spedytor
Brzesko #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Spedytor
Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa biura, wystawianie faktur, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, organizacja krajowego i międzynarodowego transportu rzeczy, spedycja krajowa i międzynarodowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:Dodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku -
Recepcjonista/Recepcjonistka
Krynica-Zdrój #Recepcjonista #Recepcjonistka
Hotel Mercure w Krynicy - Zdroju zatrudni pracownika na stanowisko RECEPCJONISTY. Podstawowe obowiązki i zadania: - obsługa gości hotelowych - zakładanie i nadzór nad rezerwacjami Do kontaktu zapraszamy osoby: - dyspozycyjne - z umiejętnością prDodane: 7 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik inwentaryzacji: Marzęcino (82-100)
Marzęcino #Pracownik Sklepu #Inwentaryzator #Pracownik inwentaryzacji
Zatrudnimy chętne osoby do pracy w charakterze pracownika inwentaryzacji (liczenie asortymentu). Zatrudnimy osoby chętne do inwentaryzacji w sklepie wielobranżowym w m. Marzęcino (82-100), woj. pomorskie. Data: 15.09.2025 Godzina rozpoczęcia:..Dodane: Dzisiaj