Wszystkie oferty
»
Pucice
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka do pracy biurowej
Rurzyca #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków: • Obróbka tekstu do publikacji na firmowego bloga– poszukiwanie zdjęć, justowanie tekstu, wstawianie spisu treści, • Wypełnianie tabel w Excellu • Prowadzenie zestawień • Wsparcie w bieżących pracach adDodane: 6 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Office Assistant
Szczecin, Prawobrzeże #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Tworzenie i prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z procedurami firmy, Realizacja i przestrzeganie wewnętrznych procedur administracyjnych, Monitorowanie i ewidencjonowanie stanów magazynowych środków ochronyDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystentka biurowa z językiem niemieckim
Szczecin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Wymagania: *Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie A2/B1 (warunek konieczny) *Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych *Dobra organizacja pracy *DoświadczenieDodane: 69 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Szczecin #Administrator Biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Sekretariatu #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma działająca w branży odpadowej zatrudni pracownika administracyjno - biurowego na pół etatu. WYMAGANE DOŚWIADCZENIE na wskazanym stanowisku. Aplikacje bez doświadczenia nie będą rozpatrywane. Wymagania : • wykształcenie minimum średnie • doDodane: 70 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowo-kadrowy
Wolin #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu i prowadzenie analiz faktur kosztowych , zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej, sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji,..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
HR Specialist & Office Assistant-Rozwiń lokalizacje...
Rosówek #HR Specialist #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, onbordingu i offbordingu,, redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji,, komunikacja z menedżerami, pracownikami i partnerami zewnętrznymi,, aktywne..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracj
Szczecin #Administrator Biura #Dysponent #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Czym będziesz się zajmować? Administracja biura: Prowadzenie korespondencji, obsługa zamówień i delegacji (rezerwacja biletów i noclegów). Obsługa kadrowa: Bieżąca obsługa spraw pracowniczych (urlopy, ubezpieczenia, rozliczanie godzin) i przesyłDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka Działu Serwisu...
Szczecin, Gumieńce #Ekspedientka #Recepcjonista #Kasjerka #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa Klienta w salonie: powitanie, zrozumienie potrzeb oraz zapewnienie profesjonalnej opieki na każdym etapie wizyty., Umawianie wizyt serwisowych i bieżące informowanie Klientów o dostępnych terminach.,..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista - ibis Styles Szczecin Stare Miasto
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa biura zgodnie z zasadami firmy: prace administracyjno-biurowe, zaawansowana obsługa urządzeń biurowych, gromadzenie, porządkowanie oraz archiwizowanie ważnej dokumentacji; organizacja pracy biura, organizacja pracDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca i aktywna recepcji min. sprzedaż karnetów, zapisy na zajęcia, sprzedaż towarów klubowiczom oraz wpuszczanie klientów do klubu zgodnie z wykupionym karnetem lub z zasadami kart sportowych., obsługa terminalDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy
Szczecin #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań pomocniczych zlecanych przez Kierownika Biura, zapewnienie prawidłowego obieg dokumentów w biurze, obsługa wewnętrznych dokumentów kadrowych, współpraca z zewnętrznym biurem kadr oraz księgowym, obsługaDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z językiem obcym
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- PRACA Z DOKUMENTACJĄ- KONTAKT Z KLIENTEM Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, OBSŁUGA KOMPUTERADodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie -
Pracownik biurowy
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługa poczty firmowej (kurierzy, poczta, doręczenia osobiste, elektroniczny obieg dokumentów), proste sprawy administracyjne , archiwizacja dokumentacji, wsparcie inspektora BHP, obsługa dokumentów jakościowych GMP+ oraDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Szczecin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, OBOWIĄZKI:, kompleksowe organizowanie transportu ładunków;, kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentacji;, ścisła współpraca z kontrahentami oraz kierowcami, pozyskiwanie nowych kontaktów i budowanie długofalowych,..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc biurowa z językiem niemieckim
Szczecin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, - tworzenie ofert zgodnie z zapytaniem klienta,, - przygotowywanie opisów aukcji sprzedażowych,, - rozmowy z klientami,, - czynności usprawniające pracę biura...Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonistka/Pomoc administracyjna
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy., Przygotowywanie i obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych., Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. Kancelaryjno-Organizacyjnych
Szczecin #Specjalista ds. Prawnych #Pracownik kancelaryjny #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie czynności kancelaryjnych (m.in przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie korespondencji Muzeum);, Obsługa interesantów Muzeum;, Obsługa spotkań prowadzonych przez Dyrektora Muzeum;, Prowadzenie rejestrów..Dodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca klientów klubu fitness, umawianie klientów na zajęcia i treningi personalne, promowanie i sprzedaż usług klubu, prezentacja klubu i bieżącej oferty, obsługa social media, obsługa telefonów i maili,..Dodane: 23 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Szczecin #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa firmowej skrzynki mailowej,, Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji,, Obsługa urządzeń biurowych,, Sporządzanie i archiwizowanDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
pracownik do działu HR
Szczecin #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #HR Advisor #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Analityk hr
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy (zezwolenia, oświadczenia, karty pobytu) Kontakt z urzędami i instytucjami publicznymi Wsparcie cudzoziemców w procesie adaptacji w PolsceDodane: 27 dni temu w serwisie ogloszenia.infoludek.pl -
Recepcjonista - Novotel & ibis Szczecin Centrum
Szczecin #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik punktu usługowo - handlowego
Szczecin, Gumieńce #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik Punktu Usługowego
Twój zakres obowiązków, Nazywam się Maciej Młotkowski jestem właścicielem znanego od 25 lat znakomicie prosperującego punktu usługowo - handlowego pod nazwą ,,Klucz Serwis” w Centrum Handlowym STER przy ul. Ku Słońcu 67 w Szczecinie obok..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Manager
Szczecin #Office Manager
Office ManagerYour responsibilities Ensure the day-to-day operations of the office run smoothly — from supplies and logistics to space organization Be the face of the Warsaw office: greet guests, support teams, and create a welcoming atmosphereDodane: 29 dni temu w serwisie gowork.pl