Wszystkie oferty
»
Sadkowa Góra
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent ds. Administracji
Tarnów #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Sekretarka #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Cortex Chemicals to ponad 40 lat doświadczenia. Jesteśmy uznanym polskim dystrybutorem oferującym surowce i dodatki do szerokiej gamy produktów z branży chemicznej w tym tworzyw sztucznych, powłok i budownictwa, poliuretanów, spożywczej, farmaceDodane: 19 dni temu w serwisie tarnowiak.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biura
Tarnów #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. personalnych
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, przygotowywanie pism, formularzy itp., Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, Obsługa korespondencji..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy
Mielec, Lotników #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu w przygotowywaniu ofert wyjazdów, Pomoc przy rezerwacjach (noclegi, bilety wstępu), Kontakt z klientami oraz Kontrahentami (na razie pod opieką doświadczonych pracowników), Wprowadzanie danych i pomoc wDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik administracyjno-techniczny
Mielec #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Firma Royal-Star z siedzibą w Dębicy, w związku z prężnie rozwijającą się działalnością w branży lotniczej, w oddziale w Mielcu (Royal-Star Aero, przy ul. Lotniskowej 16, 39-300 Mielec) rozpoczyna rekrutację na następujące stanowiska pracy: PracDodane: 98 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy
Staszów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej , Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja dokumentów , Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji , Organizacja spotkań, podróży służbowych i kalendarza..Dodane: 29 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Rzemień #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Pracownik biurowyPrace biurowe,Zarządzenie magazynem,Znajomość pracy w systemie SUBIEKT Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmiDodane: 61 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu -
Pracownik biurowy
Dębica #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:KORESPONDENCJA SERYJNA.KOMPLETOWANIE POCZTY I WYSYŁANIE.WPROWADZANIE DANYCH DO BAZY DANYCH. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA - MICROSOFT WORD, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETUDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy -
Recepcjonista, kasjer
Tarnów #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Sklepu #Recepcjonista #Kasjerka #Recepcjonistka
Autoryzowany dealer TOYOTA KOBOS poszukuje osoby do pracy na stanowisko - Recepcjonista, Kasjer (REC/TA/2025) Miejsce pracy: Zgłobice k.Tarnowa, ul.Krakowska 44. Opis stanowiska: Realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem recepcji ODodane: 3 dni temu w serwisie tarnowiak.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Koordynator/ka projektów internetowych
Toruń #Koordynator #Koordynator Projektów Internetowych
Koordynator/ka projektów internetowych69_gt-a100-kpi-07-2025Obowiązki utrzymywanie bieżących relacji z klientami, koordynowanie prac projektowych związanych z budową stron WWW i aplikacji mobilnych, monitorowanie postępów i bieżąca analiza ryzykDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large
Rzeszów #Dyrektor
Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego - Large87_30833Obowiązki nawiązywanie i rozwijanie relacji z dużymi firmami (o obrotach powyżej 60 mln zł rocznie) - jako partner w ich codziennych i strategicznych decyzjach finansowych, realizacja ambitnychDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Chief Operating Officer (COO) / Dyrektor Operacyjny
Toruń #Dyrektor Operacyjny #Dyrektor
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z Torunia poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Jeśli posiadasz doświadczenie w na podobnym stanowisku, chcesz się rozwijać i mieć wkład w rozwój organizacji, aspirujDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Praca w ochronie sklepu z monitoringiem - Targówek
Warszawa
Seris Konsalnet jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób na terenie całej Polski, dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach, a z naszych usług korzystają dziesiątki tysięcy KlDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Technik prac biurowych
Mielec #Technik #Technik prac biurowych
Zakres obowiązków:Technik prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym, obsługa komputera, przygotDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu -
Koordynator produkcji
Połaniec #Koordynator #Koordynator Produkcji
Twój zakres obowiązków, Planowanie i nadzór: Będziesz dbać o płynność procesów produkcyjnych i terminową realizację zleceń., Zarządzanie zespołem: Motywowanie, szkolenie i ocena pracy zespołu., Optymalizacja: Będziesz analizować wskaźniki i szukDodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Mielec, Mościska #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Twój zakres obowiązków, - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracowników,, - udział w naliczaniu wynagrodzeń pracowników,, - kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników,, - przygotowywanieDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec, Cyranka #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy, Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawodowego, Monitorowanie stosowanychDodane: 11 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. BHP
Mielec #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór i kontrola nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP na terenie zakładu pracy Przeglądy stanowisk pracy, identyfikacja zagrożeń oraz współudział w ocenach ryzyka zawDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Mielec #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 14 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Doradca / Doradczyni klienta
Mielec, Smoczka I #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Detalicznego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta #Osobisty Doradca Klienta #Doradca #Doradca serwisowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe, przygotowywanie zamówień dla klienta i..Dodane: 15 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu BHP i Środowiska
Mielec #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu BHP i Środowiska w zakresie spraw prowadzonych przez dział;, Przygotowywanie raportów na potrzeby działu;, Sporządzanie dokumentacji na potrzeby działu;, Udział w procesach kontroli i audytu formy w zakresDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Dyrektor Oddziału Banku
Mielec #Dyrektor Oddziału #Dyrektor
Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane w finansami, ekonomią, zarządzaniem), doświadczenie w pracy w bankowości na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość produktów bankowychDodane: 20 dni temu w serwisie arche-consulting.pl