Wszystkie oferty
»
Tarczyn
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
asystent
Kajetany, Nadarzyn k. Warszawy #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medycznyDodane: 9 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
asystent
Kajetany, Nadarzyn k. Warszawy #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medycznyDodane: 46 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Stanowisko biurowe
Grójec #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Szkoła Języków Obcych LANGUS zatrudni osobę do prowadzenia biura. Miejsce pracy: Grójec (stacjonarnie) Wymiar pracy: 3-4 dni w tygodniu w godzinach 14:00 – 20:00 Start pracy: od 18.08.2025r. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub B2B. Jesteśmy..Dodane: 63 dni temu -
asystent
Kajetany, Nadarzyn k. Warszawy #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medycznyDodane: 80 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
asystent
Kajetany, Nadarzyn k. Warszawy #Asystent #Asystent Techniczny #Koordynator #Office Assistant #Sekretarka #Kadrowa #Team assistant
Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medycznyDodane: 101 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Asystent/ka biura
Piaseczno #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, wykonywanie telefonów do klientów i umawianie spotkań dla agentów,, kompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym,, wspomaganie agentów w codziennych obowiązkach,, wprowadzanie i weryfikowanie ofert w CRM-ie,,..Dodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
AsystentkaAsystent
Warszawa #Asystent #Office Assistant #Team assistant
Twój zakres obowiązków, samodzielne i bezpośrednie realizowanie prac organizacyjnych;, koordynowanie harmonogramów i organizowanie spotkań, eventów, wyjazdów służbowych;, przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów;,..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Support
Warszawa, Śródmieście #Office Assistant #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Wsparcie w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz dbanie o jego prezencję, Zdobywanie i porównywanie ofert, kontakt z podwykonawcami, koordynacja dostaw i napraw, Zamawianie materiałów biurowych, marketingowych,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Tarczyn #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, obsługę projektodawców,, obsługę związaną z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD,, organizację pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,, przygotowanie i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent w Dziale Jakości
Tarczyn #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Specjalista ds. Jakości #Asystent działu produkcji
Systemy jakościDodane: 87 dni temu w serwisie biurokarier.edu.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Wolica #Recepcjonista #Recepcjonistka
Marzysz o pracy, w której każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwość rozwoju?Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia w recepcji lub administracji i jesteś osobą o doskonałych zdolnościach komunikacyjnych, to właśnie Ciebie szukamy!Dla naszDodane: 4 dni temu w serwisie jobs.pl -
Recepcjonista / recepcjonistka
Wolica #Recepcjonista #Recepcjonistka
Oczekujemypierwszego doświadczenia zawodowego w obszarze administracji lub recepcji (min. 6 miesięcy),wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,znajomości pakietu MS Office (Word, PowerPoint Excel),prawa jazdDodane: 4 dni temu w serwisie randstad.pl -
Pracownik biurowy
Grójec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień i obsługa sprzedaży – przygotowywanie ofert, faktur i koordynowanie wysyłki., Mówić dobrze po angielsku, ale nie trzeba być biegłym., Prowadzenie dokumentacji sprzedaży – ewidencja faktur, zamówień,Dodane: 17 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Sales Support Assistant
Zamienie (pow. piaseczyński; gm. Lesznowola) #Asystent Biura Sprzedaży #Asystent Sprzedaży #Doradca ds. Sprzedaży #Przedstawiciel Handlowy #Sales Assistant #Specjalista ds. Sprzedaży
Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu ds. administracji sprzedaży w zakresie zarządzania zamówieniami, zwrotami i dokumentacją, Pomoc w zadaniach marketingowych: mailingi, bazy danych produktów, tłumaczenia materiałów promocyjnych,..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy / Asystent działu
Nadarzyn (pow. pruszkowski) #Asystent #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad prawidłowym i terminowym przepływem informacji..Dodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
recepcjonista / recepcjonistka
Nadarzyn #Recepcjonista #Recepcjonistka
Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia w recepcji lub administracji i jesteś osobą o doskonałych zdolnościach komunikacyjnych, to właśnie Ciebie szukamy! Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy dzialającej w branży autobusowej i motoryzacDodane: 53 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik Biurowy
Grójec #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik BiurowyTwój zakres obowiązków wystawianie faktur i korekt współpraca z działami logistyki i magazynu realizacja doraźnych zadań biurowych zleconych przez przełożonego obsługa systemu sprzedażowo magazynowego Nasze wymagania wykształcenDodane: 59 dni temu w serwisie gowork.pl -
Asystent/ka działu kadr i wynagrodzeń
Nadarzyn #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR
Lokalizacja: Stara Wieś k. Nadarzyna Zadania: Bieżąca kontrola listy niezwróconych dokumentów Przygotowanie dokumentów kadrowych do wysyłki – sporządzenie protokołu wysyłki Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych Wysyłka dokumentów do oddziałóDodane: 83 dni temu w serwisie manpower.pl -
Asystent/ka działu kadr i wynagrodzeń
Nadarzyn #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kDodane: 84 dni temu w serwisie gratka.pl -
Recepcjonista / Nocny Audytor
Piaseczno #Audytor #Recepcjonista #Recepcjonistka
Airport Hotel Okęcie, usytuowany w pobliżu Lotniska Chopina, należy do czołówki warszawskich hoteli. Jest laureatem prestiżowych nagród i liderem gościnności prężnie obsługującym klientów biznesowych i indywidualnych. Od 2001 r. stał się ikoną sDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Specjalista ds. Administracyjno-Handlowych
Piaseczno #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień od klientów – przekazywanie do magazynu i monitorowanie realizacji,, Fakturowanie i bieżąca kontrola płatności,, Zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne,, Weryfikacja faktur zakupowych iDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista/Specjalistka ds. administracji
Grodzisk Mazowiecki #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medycznaDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka - Stażysta
Jaktorów #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis stanowiska Obsługa recepcji Nadawanie i odbieranie korespondencji (kurier, poczta) Rejestracja korespondencji wchodzącej oraz faktur Organizacja sal konferencyjnych Zamówienia artykułów biurowych Dbanie o wygląd i estetykę recepcjiDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy w dziale serwisu
Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej wydawanie urządzeń z reklamacji klientom przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki rejestracja urządzeń w programiDodane: 5 dni temu w serwisie praca.pl