Wszystkie oferty
»
Wąsosz
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo - techniczny
Sochonie (pow. białostocki) #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Technik prac biurowych
Twój zakres obowiązków, Obsługa programów do wyceny stolarki aluminiowej, Obsługa programów ze środowiska AutoCad 2D, Dokładność, zaangażowanie w terminowe wykonywanie zleceń, Umiejętność pracy w zespole, Wsparcie i techniczne przy realizacji..Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc administracyjno-biurowa
Pisz #Administrator Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pomoc biurowa
Zakres obowiązków:Wykonywanie prostych prac biurowych, tworzenie pism, adresowanie korespondencji, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Umiejętność pracy w zesDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Piszu -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Grajewo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji szkoły,obsługa sekretariatu (przyjmowanie interesantów, obsługa telefonu, poczty tradycyjnej i elektronicznej),przygotowywanie pism i dokumentów urzędowych,współpraca z dyrekcją, nauczycielami, rodzicamDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie -
Pracownik biurowy
Grajewo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:- zamówienia materiałów budowlanych- kompletowanie dokumentacji technicznej- kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami firmy- negocjowanie zakupów towarów oraz usług. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zaDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Grajewo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Zgodnie z programem stażu. Wymagania:Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyUprawnienia: obsługa komputera, prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: WykształDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Grajewo #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Zgodnie z programem stażu. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, rolnicze Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis ofertyDodane: 75 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie -
Pracownik biurowy
Ełk #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa MS Office Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zaDodane: 2 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Ełku -
Asystent/-tka Zarządu
Piątnica Poduchowna (pow. łomżyński) #Asystent #Asystent Działu Personalnego #Asystent Zarządu
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji – zapewnianie sprawnego przepływu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, ich rejestrowanie, archiwizacja i przekazywanie do odpowiednich działów lub osób, Przygotowywanie..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Nauczyciel języka rosyjskiego
Wąsosz #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Nauczyciel języka rosyjskiego w klasach VII - VIII w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązkDodane: 3 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Języka rosyjskiego
Różanystok gm. Dąbrowa Białostocka
Poszukujemy na zastępstwo nauczyciela języka rosyjskiego na rok szkolny 2025/2026 Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym Zakres obowiązków: Prowadzenie zajęDodane: 53 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
języka rosyjskiego
Różanystok gm. Dąbrowa Białostocka
Poszukujemy na zastępstwo nauczyciela języka rosyjskiego na rok szkolny 2025/2026 Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym Zakres obowiązków: Prowadzenie zajęDodane: 54 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Project Management Office
Warszawa #Project management officer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Koordynator Oddziału Trójmiasto
Gdańsk #Koordynator
Zakres obowiązków:\n\n\nZapewnienie ciągłości dostaw do Klientów przy zachowaniu ustalonych standardów;\n\n\nKoordynowanie i nadzór procesów związanych z:– wydawaniem Kierowcom paczek oraz innych materiałów,– pakowaniem paczek przez KierowcDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Dermokonsultantka
Katowice
Twój zakres obowiązków • Prowadzenie konsultacji w aptekach na terenie woj. Śląskiego i Zagłębia • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi zgodnie ze standardami firmy • Dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów Nasze wymagania: • Prawo..Dodane: Dzisiaj -
Magister farmacji - Tychy
Tychy #Magister Farmacji
Magister farmacji - Tychy "Apteka Blisko Ciebie" w Tychach zatrudni magistra farmacji. Jesteśmy firmą z tradycjami. Istniejemy na rynku farmaceutycznym od ponad 30 lat. Wyróżnia nas nowoczesna receptura i ponadstandardowa obsługa pacjenta...Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. BHP
Grabowo (pow. iławski) #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków, Wypełnianie obowiązków służby BHP zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.1997.109.704), Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Kontraktu
Kolonia Koplany (pow. białostocki) #Kierowniczka #Kierownik #Contract manager
Twój zakres obowiązków, Praca w siedzibie firmy oraz pojedyncze wyjazdy w delegację na kontrole budowy., Całościowy nadzór nad realizacją kontraktu., Nadzorowanie budżetu realizacji inwestycji., Sporządzanie i kontrolę realizacji harmonogramu..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. księgowości i administracji
Łyski (pow. białostocki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Obsługa i aktualizacja dokumentacji księgowej, w tym sporządzanie faktur, ksiąg przychodów i rozchodów oraz deklaracji podatkowych, Monitorowanie i klasyfikowanie dokumentów finansowo-księgowych, Współpraca z zespołem..Dodane: 9 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Koordynator projektu
Grajewo #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Asystent / Asystentka działu księgowości
Żółtki (pow. białostocki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Rozliczanie i uzgadnianie rozrachunków, m.in.: zbiorczych wpłat od pośredników płatności, Sporządzanie i weryfikacja potwierdzeń sald, Uzgadnianie rozrachunków z księgami, Księgowanie i dekretacja faktur zakupu towarów,.Dodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds...
Czarna Białostocka #Kadrowa #Specjalista
Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka biura zarządu
Czarna Białostocka #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Zarządu., Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Zarządzanie obiegiem dokumentów w Spółce., Prowadzenie ewidencji i administrowanie umowami Spółki., Obsługa spotkań biznesowych., Dbanie oDodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl