Wszystkie oferty
»
Wielkanoc
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka ds. administracji i obsługi klienta
Michałowice (pow. pruszkowski) #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny
Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, zapytania z social media), Obsługa zamówień sklepu on-line i obiegu korespondencji, Praca w środowisku wf-mag (faktury sprzedażowe, RW, zestawienia itp.) , Operacyjne..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biurowy Działu Imigracji – wsparcie...
Kraków, Czyżyny #Asystent #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Asystowanie pracownikom merytorycznym Działu Imigracji przy procesach imigracyjnych (legalizacja pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w PL), w tym m.in.:, obsługa portali/systemów elektronicznych związanych z legalizacją..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Wczoraj w serwisie linkedin.com -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Harbutowice (pow. myślenicki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Kontakt z klientami i dostawcami w tym z klientem zagranicznym, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Obsługa..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Skała #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
KZN SIM Ziemia Krakowska sp. z o.o. to spółka, która powstała w celu realizacji inwestycji mieszkaniowych o charakterze społecznym na terenie województwa małopolskiego. Naszym celem jest zwiększanie dostępności mieszkań dla osób i rodzin o..Dodane: 76 dni temu -
Recepcjonista
Modlnica #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Praca z programem Excel oraz z programem do zapisów klientów. Sprawdzanie stanu magazynowego i uzupełnianie go. Godziny pracy: 10-16, 13-21 od poniedziałku do soboty. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: RecepcjonistaWykształcDodane: 11 dni temu w serwisie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Bibice (pow. krakowski) #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Poszukujemy energicznej i zmotywowanej Recepcjonistki/ Recepcjonisty do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w branży medycznej lub beauty, a także umiejętność tworzenia atrakcyjnych grafik do publikacji postów w..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonistka
Zawiercie #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:wg programu stażustaż w godz. 8.00 - 16.00 oraz 14.00 - 22.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych wDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Bukowno #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmwą, korespondencja, obsługa biura zarządu stowarzyszenia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie, 3 miesięczne doświaDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa, Praga-Południe #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji biura, dbanie o właściwy obieg korespondencji oraz informacji, wsparcie administracyjne pracowników, obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę, zamawianie prenumeraty, artykułów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent Kierownika Sklepu
Bolszewo #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
SłonecznaDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Manager Sprzedaży Krajowej i Eksportu / Sales...
Wrocław #Ekspedientka #Manager Sprzedaży #Kasjerka #Export manager
Zakres obowiązkówEksport:\nRozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (Europa i poza nią),\nPozyskiwanie i obsługa nowych dystrybutorów oraz partnerów biznesowych,\nNegocjacje handlowe i budowanie trwałych relacji z kontrahentami,\nUdział wDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Ślusarz / Monter tras kablowych - Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Ślusarz #Monter
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Pomocnik Elektryka - Praca Niemcy
Sandersdorf-Brehna #Elektryk #Pomocnik
Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,..Dodane: Dzisiaj -
Doradca telefoniczny klienta B2B z językiem ukraińskim...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Doradca Telefoniczny #Doradca
Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych w segmencie B2B,, nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,, kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez platformy online,, przygotowywanie ofert handlowych oraz..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl