Wszystkie oferty
»
Wróblik Szlachecki
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/tka Biura
Krosno #Administrator Biura #Asystent #Handlowiec biurowy #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Wymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, finDodane: 7 dni temu w serwisie biurokarier.prz.edu.pl -
PRACOWNIK / CZKA BIUROWY/A
Rzeszów #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJZMIANE ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałemDodane: 22 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...
Berlin #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /Dodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Sanok #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stażu Wymagania: Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Sanok, powiat: sanocki, woj: podDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Sanok #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:Pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Sumienność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność. Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla oDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Lesku -
Pracownik administracyjno-biurowy
Sanok #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zakres obowiązków: 1. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów.2. Wprowadzanie faktur kosztowych do programu Optima3. Wypisywanie dokumentów sprzedażowych.4. Wsparcie w obsłudze dokumentacji kadrowej.5Dodane: 60 dni temu w serwisie sanok24.pl -
Pracownik biurowy
Rzeszów #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma zatrudni Panią do biura handlowego. Wymagana dobra znajomość MS Office (excel ,word , PP) , środowiska internetu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym za pomocą nieniejszej stronyDodane: Dzisiaj w serwisie lento.pl -
RECEPCJONISTKA
Rzeszów #Recepcjonista #Recepcjonistka
Klub Fitness dla kobiet zatrudni kobietę na stanowisko Recepcjonistki. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: - bardzo dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi i lubisz pracować w zespole, - uśmiech to Twoja wizytówka, - masz wysoką kulturę osobistą, -Dodane: Wczoraj w serwisie lento.pl -
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa, Praga-Południe #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji biura, dbanie o właściwy obieg korespondencji oraz informacji, wsparcie administracyjne pracowników, obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę, zamawianie prenumeraty, artykułów..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator Kontraktu
Kraków #Koordynator #Contract manager
Lavoro Due Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do Skawiny. Oferowane stanowisko: Koordynator Kontraktu Oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Nie oczekujemy dużego..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. Serwisu Oprogramowania
Warszawa #Informatyk #Specjalista #Specjalista ds. IT #Specjalista ds. technicznych
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Pracownik inwentaryzacji: Piaseczno
Piaseczno #Pracownik Sklepu #Inwentaryzator #Pracownik inwentaryzacji
Zatrudnimy chętne osoby do pracy w charakterze pracownika inwentaryzacji (liczenie asortymentu). Zatrudnimy osoby chętne do inwentaryzacji w Piasecznie w dniu 10.09.2025. Rozpoczęcie o godzinie 22:00. Inwentaryzacja odbędzie się w supermarkecie,..Dodane: Dzisiaj -
Kasjer/Kasjerka, obsługa klienta
Skawina #Ekspedientka #Kasjer #Pracownik Sklepu #Kasjerka
Nasz partner od lat aktywnie wspiera rozwój zawodowy oraz tworzenie przyjaznych, inkluzywnych miejsc pracy. W zgodzie z polityką równych szans i promowaniem różnorodności, nasza oferta skierowana jest do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności...Dodane: Dzisiaj -
Dyrektor Zakładu Zagospodarowania Odpadów
Rymań (pow. kołobrzeski) #Dyrektor Zakładu #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń, Wdrażanie, optymalizacja i nadzórDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Kierownik Recepcji Hotelu
Rymanów #Kierownik Recepcji #Kierowniczka #Kierownik
Zakres obowiązków:• Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadania, kontrola jakości).• Profesjonalna obsługa Gości hotelowych – meldowanie, rezerwacje, wystawianie dokumentów sprzedaży.• Dbanie oDodane: 14 dni temu w serwisie sanok24.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Krosno #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadniczeDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -
Koordynator projektów unijnych
Brzozów #Koordynator #Koordynator Projektów
Zakres obowiązków:Opracowanie założen projektów grantowych, gromadzenie danych, prowadzenie analiz i badań, obsługa projektów grantowych, doradztwo ,współpraca z grantobiorcami,działania informacyjne. Wymagania:Wymagania konieczne: WykształcenieDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie -
SPECJALISTA ds. KADROWO-PŁACOWYCH
Krosno #Specjalista #Specjalista ds. HR #Specjalista ds. kadr i płac #Specjalista ds. Kadrowo Płacowych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. płac
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Krośnie poszukuje kandydata/ki na stanowisko:SPECJALISTA ds. KADROWO-PŁACOWYCHMiejsce pracy: KrosnoGłówne zadania osoby na tym stanowisku to:• kompleksowa samodzielnDodane: 5 dni temu w serwisie krosno24.pl -
Kierownik Oddziału
Krosno #Kierownik Oddziału #Kierowniczka #Kierownik
Kierownik Oddziału Banku miejsce pracy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie JEDLICZE, NOWY ŻMIGRÓDZakres obowiązków• zarządzanie podległym zespołem, realizacja wyznaczonych celów,• organizacja pracy Oddziału,• odpowiedzialność za realizację powierzonyDodane: 6 dni temu w serwisie krosno24.pl -
Referent do spraw ubezpieczeń
Krosno #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych TU Warta Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: doświadczenie zawodowe wymagane, niekaralność, Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:UDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -
Pracownik kompletacji
Krosno #Pracownik kompletacji
Pracownik kompletacjiTwój zakres obowiązków Zbieranie i kompletowanie zamówień za pomocą słuchawek lub skanera Układanie towarów na palety Kierowanie wózkiem elektrycznym (dla osób z właściwymi uprawnieniami) Nasze wymagania Gotowość do pracy wDodane: 10 dni temu w serwisie gowork.pl -
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta...
Krosno #Konsultant #Konsultantka
Obsługa klientów niemieckojęzycznych oraz przygotowywanie ofert handlowych Doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów Realizacja sprzedaży i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Współpraca z działami firmy w celuDodane: 10 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent do spraw księgowości
Korczyna #Asystent #Asystent Biegłego Rewidenta #Asystent Działu Ksiegowości #Asystent Księgowego #Główny Ksiegowy #Księgowa #Księgowy #Pracownik działu księgowości #Referent Księgowości #Główna księgowa #Accountant ap #Asystent ds. księgowości #Starszy księgowy #Asystent w dziale audytu #Asystent w dziale księgowości #Revenue accountant
Zakres obowiązków:-segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami-wprowadzanie do systemu finansDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie