Wszystkie oferty
»
Będzino
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzącycDodane: 7 dni temu w serwisie praca.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy - sprzedaż - obsługa klienta
Będzino #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Firma: 1MK POLSKA – dystrybutor MACHTEK (maszyny do recyklingu) oraz wyłączny dystrybutor francuskiej firmy RABAUD w Polsce Adres biura: Łekno 23, 76-037 Będzino Opis stanowiska: Do naszego biura stacjonarnego w Łeknie poszukujemy osoby na stanoDodane: 16 dni temu w serwisie lento.pl -
Pracownik administracji biurowej (fp)
Koszalin #Pracownik Administracji
Zakres obowiązków:Praca biurowa.Przygotowywanie rozliczeń do zatwierdzenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższeDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami i partnerami biznesowymi, Podpisywanie dokumentów w imieniu zarządu , Koordynowanie kalendarza Prezesa i kadry menedżerskiej – organizacja spotkań, wideokonferencji i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków: planowanie i realizowanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej dotyczącej usługi utrzymania czystości, usługi kominiarskiej oraz usługi deratyzacji i dezynsekcji,opracowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozpoczęcia poDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:- obsługa systemów: USOS, WIRKA, EOD i innych będących w dyspozycji Politechniki Koszalińskiej;- obsługa dokumentacji związanej z projektami krajowymi i międzynarodowymi;- obsługa spraw finansowych związanych z działalnością prDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Referent/inspektor
Koszalin #Inspektor #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:1. bieżąca analiza rachunków wynikających z użytkowania lokali mieszkalnych, 2. prowadzienie i systemtyczne dochodzenie należności poprzez monitoring telefoniczny i korespondencyjny, 3.prowadzenie korespondencji w sprawach uzgaDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Recepcjonista/tka
Mielno #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:obsługa gości hotelowych na recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweInne wymagania: wykształcenie min. średnie, miile widziana znajomość językaDodane: 7 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Pracownik biurowy w dziale księgowości
Koszalin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z procedurami, Sprawdzanie wiarygodności płatniczej klientów, Ścisła współpraca z..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Mielno (pow. koszaliński) #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, praca w recepcji głównej Instytutu Zdrowia Sofra, przyjmowanie gości, meldowanie, rozliczanie za pobyt, wydawanie kart do pokoi hotelowych, ścisła współpraca z działem żywienia w zakresie posiłków, przyjmowanie rezerwacjiDodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej (m/k)-Rozwiń lokalizacje...
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 23 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent Agencji Celnej-Rozwiń lokalizacje oferty
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe związane z realizacją usług agencji celnej, codzienne kontakty z klientami firmy oraz urzędami, kompletacja i archiwizacja dokumentacji..Dodane: 28 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin)
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin)? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 41 dni temu w serwisie energa.pl -
Referent ds. Transportu ( Koszalin )
Koszalin #Pracownik Administracji #Referent
Chcesz pracować jako Referent ds. Transportu ( Koszalin )? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!Dodane: 77 dni temu w serwisie energa.pl -
Recepcjonistka z b. dobrym- j. niemieckim- 28...
Ustronie Morskie #Recepcjonista #Recepcjonistka
LEBO recruitment - łowcy doskonali - dla swojego Klienta REZYDENCJI SENIORA poszukuje: Zakres obowiązków RECEPCJONISTKA - Rezydencja Seniora Erania k. Ustronia Morskiego Obowiązki: prowadzenie standardowych działań recepcji i cafeterii bieżące pDodane: 82 dni temu w serwisie lento.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Kołobrzeg #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Obsługa gości hotelowych i apartamentowych (meldowanie, wymeldowywanie, udzielanie informacji)., Przyjmowanie rezerwacji oraz obsługa systemów recepcyjnych., Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) i..Dodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
QA Engineer
Warszawa #Inżynier #Qa engineer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży Ubezpieczeń...
Będzino (pow. koszaliński) #Ekspedientka #Konsultant #Kasjerka #Konsultantka
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji w obszarze business-to-business,, Analiza potrzeb i oczekiwań klientów, a w tym aktywne słuchanie – zależy nam na jakościowej obsłudze naszych..Dodane: 21 dni temu w serwisie pracuj.pl