Wszystkie oferty
»
Klecza Dolna
»
Pomoc biurowa
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystent/ka biura
Kraków, Prądnik Biały #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur i przygotowywanie podstawowej dokumentacji, Przyjmowanie i koordynacja zamówień od klientów, Obsługa korespondencji firmowej i wysyłka dokumentacji, Zakupy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjnDodane: 18 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent biura
Kraków #Administrator Biura #Asystent #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Recepcjonista #Sekretarka #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracyDodane: 86 dni temu w serwisie grafton.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
KOORDYNATOR / POMOC BIUROWA (STABILNA PRACA)
Holandia #Koordynator #Pomoc biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia - współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych. - obsługa spraw i dokumeDodane: 14 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik Biurowy
Kalwaria Zebrzydowska #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zatrudnimy pracownika do biura na pełny etat. Obowiązki: Obsługa klienta. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla..Dodane: 54 dni temu -
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż...
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy w sklepie internetowym - sprzedaż internetowa. Wymiar czasu pracy: Pełny etat (poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków: Obsługa logistyczna: Wypisywanie listDodane: Dzisiaj w serwisie olx.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:1.Zapoznanie się ze specyfikacją działalności Spółki oraz obowiązującymi przepisami, w tym regulaminem organizacyjnym , regulaminem pracy, przepisami z zakresu BHP i p.poż., zapoznanie się z przepisami o ochronie danych.2.PrzyjmowanieDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Borek Szlachecki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:- kompletowanie dokumentów finansowych firmy, która ubiega się o kredyt- wypełnianie dokumentów, wniosków i załączników wymaganych do złożenia wniosku kredytowego w banku- kontakt z klientem biznesowym- przygotowywanie symulacji kredyDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Skawina #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy oraz innymi dokumentami obowiązującymi w miejscu odbywania stażu2. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych3. Zapoznanie z zakresem zadań dDodane: 10 dni temu w serwisie Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego -
Pracownik biurowy
Kobiernice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Praca z dokumentami (wprowadzanie, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych).2. Praca z dokumentami dotyczącymi dotacji dla naszych klientów.3. Kontakt wstępny z klientem zainteresowanym zakupem.4. Pilnowanie procesu sprDodane: 20 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Dzisiaj w serwisie linkedin.com -
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Bukowno #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmwą, korespondencja, obsługa biura zarządu stowarzyszenia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie, 3 miesięczne doświaDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Office Assistant
Warszawa, Praga-Południe #Office Assistant
Twój zakres obowiązków, Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:, Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować., Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK),Dodane: 2 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent do spraw księgowości
Świnoujście #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:obsługa klienta biura, przyjmowanie dokumentów źródłowych, analiza i selekcja przyjętych dokumentów, przygotowanie dokumentów do księgowania, księgowanie, ustalenie wyniku finansowego Wymagania:Wymagania konieczne: WykształceniDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Finance & Operations Support
Warszawa
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
QA Engineer
Warszawa #Inżynier #Qa engineer
The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimumDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 11 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 23 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 24 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl