Wszystkie oferty
»
Świdwin
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Świdwin #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, PRACA BIUROWA, OBSŁUGA KOMPUTERA+ SKANER , OBSŁUGA KLIENTÓW...Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pomoc administracyjna
Gryfice #Pracownik Administracyjny
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpoDodane: Dzisiaj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Pracownik biurowy
Płoty #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejestrów, dokumentów, prace związane z archiwizacją dokumentów, przygotowywanie projektów pism urzędowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoksztaDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator Projektów Zagranicznych
Rzeszów #Koordynator #Koordynator Projektów
Twój portal z ofertami pracyDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik administracyjno-biurowy
Mońki #Pracownik Administracyjno-Biurowy
Twój zakres obowiązków, Obsługa biura (sprawy kadrowe, bieżące dokumenty dotyczące procesu produkcji kontenerów stalowych lub domów modułowych), Wdrożenie się w istniejący system zarządzania produkcją ISO 1090, Zamówienia publiczne - wyszukiwaniDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Księgowa / Księgowy
Pruszcz Gdański #Księgowa #Księgowy
JM DOM Budownictwo - generalny wykonawca inwestycji budowlanych poszukuje Kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości spółki; - Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym; -..Dodane: Dzisiaj -
DataBricks Architect
Kraków
Wymagania:⚡️ Solidne doświadczenie w pracy w roli data engineera lub pokrewnych rolach (8+ lat)⚡️ Bardzo dobra znajomość platformy DataBricks oraz Apache Spark⚡️ Bardzo dobra znajomość Python⚡️ Doświadczenie w przeprowadzaniu migracji chmurDodane: Dzisiaj w serwisie justjoin.it -
Pomoc biurowa
Świdwin #Pomoc biurowa
Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa urządzeń biurowych takich jak kserokopiarka i skaner, Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, Wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych, Kontakty z klientamDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Inspektor weterynaryjny
Świdwin #Inspektor
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny w zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt. Adres urzędu: 78-300 Świdwin ul.Połczyńska 1Dodane: Dzisiaj w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Inspektor ds. BHP
Świdwin #Inspektor #Inspektor ds. BHP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ w marketach - UdzDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl -
LISTONOSZ
Łobez #Doręczyciel #Goniec #Listonosz #Pracownik poczty
Miejsce pracy: Łobez, ul. Pocztowa 12 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku.Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie..Dodane: 14 dni temu -
Asystent Kas Samoobsługowych
Połczyn-Zdrój #Asystent
Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłuDodane: 17 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Połczyn-Zdrój #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradczyni/Doradca firm
Łobez #Analityk Biznesowy #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Doradca zawodowy #Konsultant #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka
Bankowość detalicznaDodane: 45 dni temu w serwisie PKOBP.pl -
Koordynator działu sprzedaży
Kołobrzeg #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działuDodane: 2 dni temu w serwisie praca.pl -
Asystent kas samoobsługowych
Ustronie Morskie #Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Praca w godz. 6-13, 15-22 również w weekendy. Wymagania:Dodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu -
Specjalista ds. BHP
Kołobrzeg #Specjalista #Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i prDodane: 3 dni temu w serwisie praca.pl -
Inspektor technicznego utrzymania nieruchomości
Kołobrzeg
Zakres obowiązków:Realizacja zadań profesjonalnego administrowania, użytkowania i eksploatacji nieruchomości wojskowych przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 17 WOG, w tym w szczególności:- planowanie i zabezpieczanie potrDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie -
Inspektor / Inspektorka ds. technicznych
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe usDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Inspektor / Inspektorka ds. BHP 1/2 etatu - Kołobrzeg
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy; - zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy praDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży - LEROY...
Kołobrzeg
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnycDodane: 4 dni temu w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Kołobrzeg #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. administracji i rozliczeń #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie bieżącej dokumentacji administracyjnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,, współpraca z działem księgowoścDodane: 4 dni temu w serwisie pracuj.pl