Wszystkie oferty
»
Szczebrzeszyn
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
koordynator pracy biurowej
Krzczonów (pow. lubelski) #Koordynator #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Twój zakres obowiązków, koordynacja pracy biura – obsługa dokumentów (Comarch Optima), wystawianie i księgowanie faktur,, prowadzenie dokumentacji (w tym dokumentów logistycznych od strony formalnej),, obsługa programu Comarch Optima,, wsparcieDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik biurowy
Majdan Wielki #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Przygotowywanie dokumentacji dla biura księgowo-rachunkowego, przygotowywanie sprawozdań, raportów, obsługa platformy elizak (dziennik elektroniczny), przygotowywanie dokumentacji zleconej przez zwierzchników. Wymagania:WymaganDodane: Wczoraj w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
Recepcjonista hotelowy
Zamość #Recepcjonista #Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych, rezerwacje, zakwaterowanie, udzielanie informacji dotyczących zasad pobytu i dostępnych usług, obsługa imprez okolicznościowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: angDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
RECEPCJONISTA
Zamość #Recepcjonista #Recepcjonistka
WymaganiaWymagania konieczne:Językiangielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawaDodane: 87 dni temu w serwisie linkedin.com -
Pracownik biurowy/Przedstawiciel Finansowy -...
Zamość #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Przedstawiciel
- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..Dodane: 231 dni temu -
Pracownik biurowy w rejestracji
Krasnystaw #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branDodane: 6 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie -
Pracownik biurowy
Bramki (pow. warszawski zachodni) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa zamówień klientów, Wystawianie faktur sprzedaży, Przygotowywanie ofert, Obsługa w zakresie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa klientów i dostawców (telefoniczna, mailowa i..Dodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowy
Warszawa, Bielany #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium Kancelarii Notarialnej,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, sporządzanie wypisów aktów notarialnych i poświadczeń notarialnych,, pomoc w przygotowaniu projektów prostych aktów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Wczoraj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. e-commerce i SEO (sklep internetowy...
Chotomów #Analityk #Specjalista ds. E-Commerce #Specjalista
Dodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
nauczyciel języka rosyjskiego
Cześniki gm. Sitno #Nauczyciel #Nauczyciel języka rosyjskiego
Oferta pracy dla nauczyciela języka rosyjskiego w Szkole Podstawowej w Cześnikach. wymiar czasu pracy 4/18. Wymagania: Wykształcenie wyższe na kierunku: filologia rosyjska, uprawnienia pedagogiczDodane: 13 dni temu w serwisie ofertypracy.edu.pl -
Dyrektor Salonu / Reserved / Galeria Twierdza...
Zamość #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie powierzonym salonem sprzedaży z energią, pasją i determinacją, które inspirują zespół do działania, Budowanie stabilnego zespołu oraz rozwój współpracowników, Realizacja wyznaczonych celów..Dodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka ds. rozwoju i wdrożenia...
Józefów (pow. otwocki) #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań związanych z realizacją projektów, Przygotowywanie raportów prowadzonych działań, Wsparcie przy realizacji działań — wdrażania i wycofania produktów, Przygotowywanie specyfikacji produktów, WspółpracaDodane: 5 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent
Zamość #Pracownik Administracji #Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, formalno-rachunkowa analiza dokumentów budżetowych gmin. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, ekonomia, prawoInne wymagania: Umiejętności: znDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu -
Referent
Zamość #Pracownik Administracji #Referent
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług w Urzędzie Skarbowym w Zamościu AdrDodane: 8 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Dyrektor programowy ds. projektów unijnych
Biłgoraj #Dyrektor
Zakres obowiązków:Sporządzanie dokumentacji do projektów unijnych. Koordynowanie procesu realizacji dotacji. Realizacja programu "Czyste powietrze". Sporządzanie dokumentacji do pożyczek unijnych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju -
Asystent koordynatora projektu
Zamość #Asystent #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizy zagrożeń dla inwestycji - Pozyskiwanie warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych - KontrolęDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Koordynator projektu
Zamość #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej
Zamość #Konsultant #Konsultantka
Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy aDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Dyrektor Salonu / Reserved / Galeria Twierdza...
Zamość #Dyrektor
Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay - kolekcje naszych pięciu marek prezentujemy stacjonarnie już w blisko 30 krajach! Sprawne funkcjonowanie salonów sprzedaży LPP nie byłoby możliwe bez pracowników..Dodane: 13 dni temu