Wszystkie oferty
»
Szczyrzyc
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Office Assistant
Cracow #Office Assistant
Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedInDodane: Wczoraj w serwisie linkedin.com -
Personal Assistant
Kraków #Asystent #Office Assistant
Twój portal z ofertami pracyDodane: 14 dni temu w serwisie rocketjobs.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Pracownik Biurowy działu sprzedaży w Hurtowni...
Mszana Dolna #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Pracownik Biurowy - Dział Sprzedaży Hurtownia Słodyczy Obowiązki: • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, • wystawianie faktur sprzedażowych, obróbka WZ, • przyjęcia PZ • rozliczanie dziennego utargu, • rozliczanie kierowców, (karty,..Dodane: 15 dni temu -
Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa
Wieliczka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Bieżąca i sprawna obsługa Gości - telefoniczna, mailowa, osobista- meldunek/ wymeldowanie, Zarządzanie i administrowanie rezerwacjami, Procedury związane z zakwaterowaniem, Pilnowanie aktualności kalendarza rezerwacji,..Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Tokarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Administracyjno - biurowa obsługa sekretariatu firmy.Znajomość komputera i urządzeń biurowych.Mile widziane doświadczenia zawodowe.Możliwość przyuczenia osoby po szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawDodane: 11 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach -
Poszukiwany pracownik biurowy
Myślenice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukiwany pracownik biurowy-administracyjny do prowadzonej działalności. Zakres obowiązków: -przygotowanie zamówień publicznych (przetargów budowlanych) -zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, -obsługa korespondencjiDodane: 25 dni temu w serwisie lento.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Wieliczka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Turówka Hotel & SPA - butikowy Hotel **** w Wieliczce poszukuje energicznych i otwartych osób do Działu Front Office , dlatego jeżeli uważasz że hotelarstwo jest twoją pasją aplikuj już dzisiaj. Jeżeli masz za sobą..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent/ka ds. Rekrutacji
Kraków #Asystent #Asystent ds. Rekrutacji #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Ekspert ds. Rekrutacji #Koordynator Rekrutacji #Rekruter #Specjalista ds. rekrutacji #Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta #Senior recruiter #Internal recruiter
Do twoich obowiązków należeć będzie: - Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjneDodane: Wczoraj -
HR Administration Support
Kraków #Asystent HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. administracji hr
Twój portal z ofertami pracyDodane: Wczoraj w serwisie rocketjobs.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Asystent/Asystentka w dziale audytu z orzeczeniem...
Cały kraj #Asystent #Pracownik Administracji
Praca w it, pracuj w itDodane: Dzisiaj w serwisie pracujwfinansach.pl -
Asystent/Asystentka w dziale audytu z orzeczeniem...
Cały kraj #Asystent #Pracownik Administracji
Praca w it, pracuj w itDodane: Dzisiaj w serwisie pracujwsprzedazy.pl -
Pomoc kuchenna praca
Radom #Pomoc Kuchenna #Pomocnik kucharza #Pracownik restauracji
Firma zajmująca się produkcją wyrobów z branży gastronomicznej poszukuje osoby do pracy na kuchnie. Praca Pomoc kuchenna — dla osób z Orzeczeniem. Oferujemy pracę zmianową w dobrym zespole na stałe. Obowiązki pracownika produkcji na kuchni: -..Dodane: Dzisiaj -
Pomoc Kuchenna
Radom #Pomoc Kuchenna #Pomocnik kucharza #Pracownik restauracji
W związku z rozwojem firmy i otwarciem nowych lokalizacji firma potrzebuje pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawności (dowolnego stopnia) na stanowisko pomocnika kuchennego. Nie jest wymagane doświadczenie zawodowe – wszystko zostanie..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków
Czym będziesz się zajmować: Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat) Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań Budowaniem długofalowycDodane: 12 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (jęz. rosyjski...
Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie ofert, negocjacje i finalizacja transakcji Utrzymywanie bazy potencjalnych klientów (pipeline) Wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw orDodane: 13 dni temu w serwisie praca.pl -
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem...
Kraków, Wzgórza Krzesławickie #Specjalista #Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Obsługa klientów telefonicznie i mailowo, Planowanie harmonogramów działań, Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie CRMDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy j. angielski rosyjski lub ukraiński
Kraków
Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowaDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i...
Kraków #Doradca ds. Sprzedaży #Ekspedientka #Doradca #Kasjerka
Doradca ds. sprzedaży B2B z jęz. rosyjskim i angielskim Kraków Czym będziesz się zajmować:Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedażyRozpoznawaniem potrzeb klientówDodane: 25 dni temu w serwisie gowork.pl -
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń...
Kraków, Stare Miasto #Specjalista #Specjalista ds. kontroli
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, koordynowanie działań..Dodane: 26 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Informatyk ofpr/25/1142
Szczyrzyc
Zakres obowiązków:wg. stanowiska pracy, wystawianie ogłoszeń w Internecie, pozycjonowanie w sieci, możliwość pracy zdalnej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i uDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy Limanowa