Wszystkie oferty
»
Szczyrzyc
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik biurowo-terenowy
Kraków #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Opis stanowiska: ustalanie w terenie granic i powierzchni działek rolnych, weryfikowanie w terenie zadeklarowanej uprawy, weryfikowanie w terenie warunków przyznania płatności, weryfikowanie w terenie zobowiązań podmiotu kontrolowanego, sporządzDodane: 4 dni temu w serwisie praca.pl -
Pracownik biurowo handlowy
Kraków #Handlowiec biurowy #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny #Pracownik biurowy z j. angielskim
Zakres obowiązków:Prowadzenie biura handlowego, obsługa klienta hurtowego i detalicznego. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowanyDodane: 10 dni temu w serwisie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Biurowy działu sprzedaży w Hurtowni...
Mszana Dolna #Ekspedientka #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy #Kasjerka
Pracownik Biurowy - Dział Sprzedaży Hurtownia Słodyczy Obowiązki: • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, • wystawianie faktur sprzedażowych, obróbka WZ, • przyjęcia PZ • rozliczanie dziennego utargu, • rozliczanie kierowców, (karty,..Dodane: 14 dni temu -
Referent
Myślenice #Pracownik Administracji #Referent
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: do spraw składnicy akt Zespołu Bezpieczeństwa Informacji Adres urzędu: 32-400 Myślenice ul. JagiDodane: 5 dni temu w serwisie Biuletyn informacji publicznej -
Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa
Wieliczka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Bieżąca i sprawna obsługa Gości - telefoniczna, mailowa, osobista- meldunek/ wymeldowanie, Zarządzanie i administrowanie rezerwacjami, Procedury związane z zakwaterowaniem, Pilnowanie aktualności kalendarza rezerwacji,..Dodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Pracownik biurowy
Tokarnia #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Administracyjno - biurowa obsługa sekretariatu firmy.Znajomość komputera i urządzeń biurowych.Mile widziane doświadczenia zawodowe.Możliwość przyuczenia osoby po szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach -
Asystent / Asystentka zarządu
Wieliczka #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy Zarządu i wsparcie administracyjne, Zarządzanie kalendarzem spotkań członków zarządu (organizacja, potwierdzanie, przypomnienia), Organizacja spotkań, delegacji krajowych i zagranicznych, Koordynacja..Dodane: 13 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Specjalista / Specjalistka Obsługi Sekretariatu
Międzyrzecze Górne (pow. bielski) #Pracownik Sekretariatu #Specjalista
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości, Dbanie o sale konferencyjne, Wsparcie Zarządu, Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura, Przyjmowanie gości, serwowanie kawyDodane: 14 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Poszukiwany pracownik biurowy
Myślenice #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Poszukiwany pracownik biurowy-administracyjny do prowadzonej działalności. Zakres obowiązków: -przygotowanie zamówień publicznych (przetargów budowlanych) -zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, -obsługa korespondencjiDodane: 24 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystentka / Asystent Zarządu
Myślenice #Asystent #Asystent Zarządu #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentówDodane: 24 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Wieliczka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, Turówka Hotel & SPA - butikowy Hotel **** w Wieliczce poszukuje energicznych i otwartych osób do Działu Front Office , dlatego jeżeli uważasz że hotelarstwo jest twoją pasją aplikuj już dzisiaj. Jeżeli masz za sobą..Dodane: 25 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Zdalny Spedytor Międzynarodowy
Przebieczany (pow. wielicki) #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów końcowych (produkcja/handel) w wybranym segmencie, Pozyskiwanie i koordynacja przewoźników w celu realizacji pozyskanych zleceń, Dbałość o jakość obsługi i długofalowe relacje zDodane: 31 dni temu w serwisie pracuj.pl -
PRACOWNIK ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - Kokotów
Wieliczka #Pracownik Administracji
Perfect Job jest licencjonowaną agencją pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13401. Poszukujemy pracowników z różnych branż, proponując pracę w Niemczech , Szwecji i Polsce. W chwili obecnej, dla jednego ze swoich klieDodane: 39 dni temu w serwisie lento.pl -
Asystent / Asystentka architekta - projektanta
Myślenice #Architekt #Asystent #Pracownik Administracji #Projektant
Udział w przygotowaniu i realizacji dokumentacji projektowej (od projektów koncepcyjnych, budowlanych po projekty wykonawcze); Wykonywanie projektów elewacji wraz z stolarką okienną, Zbieranie wytycznych na temat danego projektu i prace związaneDodane: 56 dni temu w serwisie lento.pl -
Office and Administration Manager
Kraków, Stare Miasto #Kierownik Biura #Kierownik Biura Zarządu #Office Manager
Your responsibilities, Manage daily office operations, including facilities, reception, and administrative teams, ensuring smooth functionality., Manage the office facilities budget and approving purchase requisitions., Supervise management of GDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Ratownik / Recepcjonista SPA - Wyndham Grand...
Kraków, Stare Miasto #Ratownik #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków, stałe obserwowanie terenu basenowego, reagowanie na wszelkie wypadki, naruszenia regulaminu basenu, przygotowanie strefy basenowej, obsługa recepcji basenowej i wspieranie zespołu ratowników w kwestiach organizacyjnych,.Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator biura
Warszawa #Koordynator #Koordynator biura
Wymagania:\nDoświadczenie na stanowisku Recepcjonisty/Koordynatora biura\nZnajomość pakietu Office (Outlook, Word, Excel, Teams)\nBiegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków\nDobre maniery, komunikatywność iDodane: Dzisiaj w serwisie rocketjobs.pl -
Asystent / Asystentka Działu Serwisu
Piaseczno #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w serwisie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych, wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych,Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Niania, dorywczo, Gdynia Śródmieście
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca
Poszukuję energicznej, uśmiechniętej niani do pracy z dziećmi naszych klientów. Praca jest łatwa do pogodzenia z innymi zobowiązaniami - studiami, stałą pracą, grafikiem treningów, wyjazdów... Potrzebujemy byś miała uciechę z pracy z dzieckiem...Dodane: Dzisiaj -
Niania do pomocy, Gdynia Oksywie
Gdynia #Niania #Opiekunka do dziecka #Opiekunka do dzieci #Opiekunka dziecięca #Pomoc nauczyciela #Pomoc nauczyciela w przedszkolu #Pomoc w kuchni
IHOPLA jest Agencją Niań, która obecnie poszukuje energicznej, doświadczonej i ciepłej Niani, do pracy z dziećmi, w Gdyni Oksywie. Wymagania: pasja i zaangażowanie w pracy z dziećmi, dostępność 13-30.06, poza weekendami minimum roczne,..Dodane: Dzisiaj -
Specjalista ds. kadrowych i HR z językiem rosyjskim
Kraków, Podgórze #Kadrowa #Specjalista
Your responsibilities, We are looking for a person who will help us manage our office in Krakow. Apply below if you know about human resource management and office management., , Currently, tasks that will be assigned to a General Helper may beDodane: 7 dni temu w serwisie pracuj.pl