Wszystkie oferty
»
Szydłowiec
»
Pracownik kancelaryjny
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Pracownik
Skarżysko-Kamienna #Asystent #Pracownik Administracyjny #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Kadrowa #Pracownik kancelaryjny #Pracownik merytoryczny #Menagerka
Pracownik118_4594056Obowiązki Zabezpieczenie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych. Usuwanie awarii z zakresu mechaniki. Prewencyjna konserwacja maszyn i urządzeń. Prace instalatorsko-montażowe WymaganiaDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno...
Piekoszów (pow. kielecki) #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obieguDodane: 3 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Praca w biurze
Kielce #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pracownik kancelaryjny
Praca w biurze do obsługi klientów Bazy klientów .Sprzedawca pożyczekDodane: 87 dni temu w serwisie lento.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: Wczoraj w serwisie gowork.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Warszawa, Praga-Południe #Administrator Biura #Menadżer Biura #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Pracownik kancelaryjny #Specjalista #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. personalnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,, Zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenieDodane: 27 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Staż z urzędu pracy Recepcjonista
Skarżysko-Kamienna #Recepcjonista #Recepcjonistka
Opis zadań:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji- sprzedaż usług i towarów dostępnych w Silver Gym- przyjmowanie wpłat za usługi oraz załatwianie wszelkich formalności z zakupionymi usługami- wydawanie kluczyków i przedłużanie karnetów zDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej -
Pracownik biurowy
Dąbrówka Stara (pow. grójecki) #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur exportowych, przygotowywanie wniosków i odbiór świadectw fitosanitarnych, przygotowywanie dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie..Dodane: 6 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent/ka ds. administracyjnych - pracownik...
Brudnów #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Referent
Ponad 30 lat historii, niemal tysiąc zrealizowanych kontraktów i ponad 1000 pracowników – MIRBUD S.A. działa we wszystkich segmentach budownictwa na terenie całego kraju i poza jego granicami.Dzisiaj..Dodane: 25 dni temu -
Spedytor – Dyspozytor (auta zewnętrzne)
Kielce #Dyspozytor #Pracownik Administracji #Spedytor
Organizacja i nadzór transportów krajowych i międzynarodowych (FTL, LTL, ADR, chłodnie, gabaryty). Dobór przewoźników oraz negocjowanie stawek i warunków współpracy. Codzienny kontakt z kierowcami i przewoźnikami, bieżąca obsługa operacyjna. MonDodane: Dzisiaj w serwisie praca.pl -
Pracownik Biurowy
Kielce #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy Miejsce Stażu - Kielce Opis stanowiska: - odbieranie telefonów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - sporządzenie i kontrolowanie dokumentacji - obsługa sprzętów biurowych oraz wewnętrznych programów firmy -..Dodane: Dzisiaj -
Spedytor międzynarodowy
Warszawa, Praga-Południe #Pracownik Administracji #Spedytor #Spedytor Międzynarodowy
Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja transportów międzynarodowych – planowanie i realizacja przewozów na terenie Europy., Pozyskiwanie i obsługa klientów – budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami, negocjowanie warunków..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Sekretarka / Sekretarz
Skórzewo (pow. poznański) #Pracownik Administracji #Pracownik Sekretariatu #Sekretarka #Sekretarz
Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, Dbałość o estetyczny wygląd biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentacji, Zaopatrzenie firmy w..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Koordynator ds. Sprzedaży
Kraków #Ekspedientka #Koordynator #Kasjerka
Dodane: Dzisiaj w serwisie careers.mediamarktsaturn.com -
Asystent Kierownika Sklepu
Płock #Asystent #Kierownik Sklepu #Kierowniczka #Kierownik
Tysiąclecia 2aDodane: Dzisiaj w serwisie pl.action.jobs -
Wsparcie pracy sklepu Biedronka | Jaworzyna Śląska
Jaworzyna Śląska
Dodane: Dzisiaj w serwisie pracawbiedronce.pl -
Koordynator ds. Relacji Pracowniczych
Szydłowiec #Koordynator #Koordynator Pracowników
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Koordynator ds. Relacji Pracowniczych. Praca mobilna + zdalna. Obszar działania: Południowo-wschodnia PolskaPreferowaneDodane: 13 dni temu w serwisie infopraca.pl -
Asystent Kas Samoobsługowych
Szydłowiec #Asystent
Twój zakres obowiązków, pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas..Dodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Radca Prawny
Skarżysko-Kamienna #Radca Prawny
Radca Prawny105_4591140Obowiązki prowadzenie bieżącej obsługi prawnej Spółki udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach w przedmiocie zawarcia umów, ich zmian lub rozwDodane: Dzisiaj w serwisie gowork.pl -
Inspektor ochrony danych
Skarżysko-Kamienna #Inspektor #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Zakres obowiązków:a) Monitorowanie przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepłDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej -
Dyrektor ds. Realizacji Inwestycji Budowlanych...
Kamień (pow. rzeszowski) #Budowlaniec #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, Kompleksowy nadzór i zarządzanie inwestycjami budowlanymi w roli Generalnego Wykonawcy, Tworzenie i rozwijanie strategii realizacji kontraktów, Budowanie i zarządzanie zespołem Kierowników Budów i Projektów, Współpraca zDodane: 20 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji ze znajomością...
Suchedniów #Konsultant #Konsultantka #Młodszy konsultant ds. rekrutacji
Co będziesz robić? Twoim zadaniem będzie wsparcie naszych klientów w rekrutacji pracowników z Polski. Codziennie będziesz mieć okazję do: Wyszukiwania i selekcji kandydatów na portalu LinkedIn i innych portalach pracy. Prowadzenia rozmów kwalifiDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Inspektor
Starachowice #Inspektor
Zakres obowiązków:Udział w tworzeniu planów inwestycyjnych do budżetu gminy. Udział i samodzielne opracowanie koncepcji, analiz, zestawień i innych opracowań zależnie od potrzeb. Sprawowanie funkcji koordynatora przydzielonego zadania inwestycyjDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach -
Podinspektor
Starachowice #Wizytator
Zakres obowiązków:1. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym m.in.: weryfikacja wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych składanych przez Referaty merytoryczne UrzęduDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach -
Fakturzysta
Starachowice #Fakturzysta
Zakres obowiązków:Obsługa klientów, monitorowanie obiegu dokumentów w firmie, kontrolowanie zgodności dostaw, tworzenie dokumentów rozliczeniowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: doświadczenieDodane: 10 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach -
Koordynator projektu
Przysucha #Koordynator #Koordynator Projektów #Project management officer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki - Analizę zagrożeń dla inwestycji - Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowychDodane: 10 dni temu w serwisie marketdino.pl