Wszystkie oferty
»
Trąbin-Rumunki
»
Office Assistant
Nic nie znaleziono
Niestety ale nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających kryteria, spróbuj wyszukać ponownie
Podobne ogłoszenia
-
Asystentka biurowa
Brzozówka (pow. toruński) #Asystent #Office Assistant #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, • prowadzenie kalendarza i przypominanie o terminach realizacji prac,, • przygotowywanie zleceń i wpisywanie danych do arkusza,, • pilnowanie terminów odbioru i dostawy prac,, • utrzymywanie porządku w części biurowej,,.Dodane: 8 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Office Coordinator
Fairfield #Administrator Biura #Koordynator biura #Menadżer Biura #Office Assistant #Pracownik Biurowy #Pracownik Obsługi Biura #Pomoc biurowa #Pracownik kancelaryjny
Office Coordinator49_744000066861748Obowiązki The Office Coordinator will coordinate office activities and operations while providing clerical and administrative support to the business.Essential Duties & ResponsibilitiesSupport office activitieDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Administrative Assistant
Ottawa #Administrator Biura #Asystent #Dysponent #Office Assistant #Pracownik Administracji #Pracownik Administracyjno-Biurowy #Pracownik Administracyjny #Specjalista ds. administracji #Specjalista ds. administracyjnych #Specjalista ds. wsparcia administracyjnego
Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met withDodane: 2 dni temu w serwisie gowork.pl -
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Golub-Dobrzyń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednDodane: 4 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu -
Pracownik biurowy
Toruń #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Realizacja prostych zadań zgodnie z podaną instrukcją Kontakt z całym zespołem poprzez wewnętrzny serwerPraca jest prosta i intuicyjnDodane: Dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Pracownik biurowy r156/2137-1016/25
Włocławek #Pracownik Administracji #Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Praca biurowa, obsługa klienta, przyjmowanie i wystawianie zamówień i faktur, sprzedaż z kasą fiskalną, obsługa sklepu internetowego. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneUprawnienia: znajoDodane: 3 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku -
Pracownik Działu Administracyjno-Kadrowego
Niemcy #Asystent Działu Personalnego #Asystent HR #Menedżer HR #Pracownik Działu Kadr #Pracownik HR #Administrator HR #Specjalista ds. kadr #Specjalista ds. administracji hr #Specjalista administracji personalnej
Twój zakres obowiązków, wspomaganie Działu Kadrowego w sporządzaniu list płac pracowników zatrudnionych na warunkach polskich i niemieckich, obsługa kadrowa pracowników na warunkach niemieckich, obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników, obsługaDodane: Wczoraj w serwisie pracuj.pl -
Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Jachranka #Recepcjonista #Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyżsDodane: Wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. kontrolingu i rozliczania dotacji
Warszawa, Śródmieście #Specjalista #Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Twój zakres obowiązków, analiza wykonania budżetu, identyfikację ryzyk,, sporządzanie rozliczeń dotyczących wykorzystania środków z udzielonych dotacji,, przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej Banku GospodarstwaDodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Rzeszów #Asystent #Pracownik Administracji
Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu i innych dokumentów księgowych, Księgowanie i rozliczanie..Dodane: Dzisiaj w serwisie pracuj.pl -
Elektromonter
Berlin #Elektromonter
Oferta pracy dla elektromonterów – Berlin Poszukujemy 4 doświadczonych elektromonterów do pracy przy instalacjach elektrycznych na obiekcie przemysłowym w Berlinie. Start: 4 sierpnia Czas trwania: do końca marca, z możliwością przedłużenia Forma..Dodane: Dzisiaj -
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – zespół B2B
Rybnik #Cieśla #Cieśla Szalunkowy #Zbrojarz
Cieśla szalunkowy / Zbrojarz – Rybnik | Praca stała | 8-10 h dziennie Zlecimy pracę doświadczonym cieślom szalunkowym oraz zbrojarzom przy realizacji inwestycji przemysłowej w Rybniku: budowa kanałów napływowych do pompowni wody chłodzącej oraz..Dodane: Dzisiaj -
Asystent rodziny
Osiek #Asystent
Zakres obowiązków:Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzeniaDodane: 8 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 11 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 16 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Dyrektor handlowy
Rypin #Dyrektor Handlowy #Dyrektor
Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,, zarządzanie zespołem sprzedażowym, w tym rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników,, analiza rynku, konkurencji oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie zarównDodane: 19 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych
Rypin #Doradca Biznesowy #Doradca ds. Handlowych #Doradca ds. Klienta Biznesowego #Doradca ds. Kluczowych Klientów #Doradca Klienta #Doradca Klienta Biznesowego #Doradca Klienta Firmowego #Doradca Klienta Korporacyjnego #Konsultant #Konsultant ds. Handlowych #Konsultant ds. Obsługi Klienta #Opiekun Klienta Biznesowego #Specjalista ds. Klientów Biznesowych #Doradca #Doradca techniczno handlowy #Konsultantka #Doradca klienta strategicznego
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż proDodane: 19 dni temu w serwisie raiffeisenpolbank.com -
Recepcjonista/ka
Wądzyn
Zakres obowiązków:Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkującyDodane: 5 dni temu w serwisie Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy -
Koordynator ds. bezpieczeństwa i ochrony
Brodnica #Koordynator #Ochroniarz #Pracownik ochrony
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Prowadzenie projektów z zakresu bezpieczeństwa ludzi i towaru oraz związanych z minimalizacją strat towarowych w sklepach - Prowadzenie bieżących działań w zakresie prewencji i wykrDodane: 11 dni temu w serwisie marketdino.pl -
asystent kierownika - Mikrobiolog
Brodnica #Asystent #Kierowniczka #Kierownik
Twój zakres obowiązków, Współpraca z kierownikiem w prowadzeniu i organizacji pracy laboratorium mikrobiologicznego , Przygotowywanie i prowadzenie analiz mikrobiologicznych próbek zgodnie z obowiązującymi procedurami , Nadzór nad prawidłowym..Dodane: 12 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 15 dni temu w serwisie trojmiasto.pl -
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju biznesu...
Łąka (pow. rzeszowski) #Specjalista #Specjalista ds. rozwoju biznesu
Twój zakres obowiązków, Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi,, Ustalanie warunków współpracy z Klientami,, Identyfikacja i ocena nowych potrzeb klientów,, Koordynacja technicznego wdrożenia projektuDodane: 22 dni temu w serwisie pracuj.pl -
Referent ds. Przyłączeń
Brodnica #Pracownik Administracji #Referent
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Referent ds..Dodane: 22 dni temu -
Dyrektor Produkcji @ Antal
Brodnica #Dyrektor Produkcji #Dyrektor
Oczekiwania pracodawcy: Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze produkcji, najlepiej w branży papierniczej lub pokrewnych Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: wykształcenie kierunkowe Doświadczenie w zarządzDodane: 24 dni temu w serwisie nofluffjobs.com -
Asystent ds. legalizacji zatrudnienia
Warszawa Plac Bankowy 2 #Asystent
Wymagania:\nZnajomość procedur związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce\n\nSkrupulatność i odpowiedzialność w przygotowywaniu dokumentacji\n\nUmiejętność pracy zdalnej i samodzielnego organizowania zadań\n\nDoświDodane: 90 dni temu w serwisie trojmiasto.pl